اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

40 درصد پروژه‌های مسکن مهر گناباد تحویل متقاضیان می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره راه و شهرسازی گناباد گفت: تا پایان سال جاری با توجه به وعده پیمانکاران مسکن مهر 40 درصد پروژه‌های مسکن مهر گناباد تحویل متقاضیان می‌شود.

40 درصد پروژه‌های مسکن مهر گناباد تحویل متقاضیان می‌شود

عباسعلی مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد با اشاره به وضعیت پروژه‌های مسکن مهر شهرستان اظهار داشت: تا پایان سال جاری با توجه به وعده پیمانکاران مسکن مهر 40 درصد پروژه‌های مسکن مهر گناباد تحویل متقاضیان می‌شود.

سرپرست اداره راه و شهرسازی گناباد گفت: 2 هزار و 665 واحد مسکن مهر در حال ساخت است که 584 دستگاه از این واحدها توسط 16 تعاونی، هزار و 544 دستگاه توسط 7 شرکت انبوه ساز و 537 واحد نیز توسط خود مالکان ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: تا پایان سال جاری با توجه به وعده پیمانکاران مسکن مهر 40 درصد پروژه‌های مسکن مهر گناباد تحویل متقاضیان می‌شود.

مرادی در رابطه با تاخیر افتتاح پروژه‌های مسکن مهر گناباد اظهار داشت: برخی اعضای تعاونی‌های مسکن مهر در زمینه سهم خود بسیار ضعیف عمل کردند که این امر خود سبب تاخیر در افتتاح پروژه‌های مسکن مهر گناباد شد.

مرادی در ادامه از پیشرفت چشمگیر پروژه‌های راهداری، راهسازی و مسکن شهرستان گناباد در6 ماهه نخست سال 91 خبر داد و گفت: پروژه زیرسازی و ابنیه فنی محور گیسور ـ رحمت‌آباد با پیشرفت 80 درصد، ساخت پل در محور روستایی بیمرغ ـ گیسور با پیشرفت 70درصد، بهسازی و روکش آسفالت محور ریاب ـ رضویه با پیشرفت 50 درصد در این مدت به انجام رسیده است.

وی افزود: در حوزه فنی و اجرایی به اجرای پروژه‌هایی همچون تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری، مطالعه و ساخت کتابخانه مرکزی گناباد، تکمیل مرکز بهداشتی و درمانی روستای روشناوند و مناسب سازی فضاهای اداری شهرستان برای توان‌یابان از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

مرادی ادامه داد: ساخت دو دستگاه سالن سرپوشیده ورزشی ویژه آقایان و بانوان در شهرستان گناباد نیز در این مدت تکمیل شده است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی گناباد گفت: از شاخص‌ترین پروژه‌های انجام شده در این دوره، مرمت پل کالشور و نگهداری و تامین تجهیزات ایمنی محورها بود که تا ابتدای شهریورماه به طور کامل انجام شد.

وی افزود: 120 کیلومتر مرمت راه‌های شنی و 9 هزار و 500 مترمکعب عملیات خاکی و ساماندهی، تسطیح 76 هزار متر مربع حریم قانونی راهها، 12 کیلومتر اصلاح شیب شیروانی، اصلاح و رفع هشت نقطه پرحادثه و تقاطع اصلی به فرعی نیز در این مدت انجام شده است.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول