اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تئاتر کودک و نوجوان ـ 202

فیاضی: همدان قابلیت خود را در میزبانی جشنواره تئاتر کودک اثبات کرده است

خبرگزاری فارس: یک پیشکسوت تئاتر برگزاری مطلوب نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان را از نکات قابل توجه سومین سال برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

فیاضی: همدان قابلیت خود را در میزبانی جشنواره تئاتر کودک اثبات کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، رضا فیاضی گفت: همدان با توجه به سابقه خوب در برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، برای سومین سال پیاپی توانسته میزبانی این جشنواره را به خوبی برعهده بگیرد.

وی با بیان اینکه همدان دارای قابلیت‌های بالای فرهنگی است، افزود: میزبانی همدان و برنامه‌ریزی‌های آن برای برگزاری این جشنواره بسیار مطلوب است و من از این نظر کمال تشکر را از متولیان امر دارم.

این پیشکسوت عرصه تئاتر، تفکیک تئاتر کودک از نوجوان را امری قابل توجه دانست و اظهار کرد: با تفکیک تئاتر کودک از تئاتر نوجوان، تکلیف تماشاگران و حتی اجراکنندگان نیز مشخص شده است.

وی استحکام تئاتر کودک و تئاتر نوجوان را از اثرات مثبت این تفکیک عنوان کرد و افزود: انجام کار کارشناسی و توجه به پژوهش از موضوعاتی است که به ارائه آثار کیفی کمک می‌کند، پس همواره باید مد نظر باشد.

فیاضی توجه به تئاتر کودک را پایه و اساس کار دانست و ابراز کرد: توجه به اساس هر کاری می‌تواند به تعالی آن و ارتقای غنای کارها بیفزاید، بنابراین توجه به این موضوع یکی از ضروریات است.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 16 مهر در همدان، پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین شروع شده و تا 22 مهر ادامه دارد.

انتهای پیام/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول