اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته قم خبر داد

جدال قم با خراسان و همدان برای جبران ناکامی در کاراته بانوان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قم از رؤیارویی تیم بانوان هیئت قم با هیئت خراسان رضوی و هیئت همدان در تلاش برای جبران ناکامی‌های این تیم در پیکارهای لیگ کاراته بانوان برتر کشور خبر داد.

جدال قم با خراسان و همدان برای جبران ناکامی در کاراته بانوان

علیرضا برخورداری امروز در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: تیم بانوان هیئت قم این هفته دو مسابقه حساس در پیش دارد که کسب پیروزی در آن در بازگشت دوباره تیم کاراته بانوان قم به جمع تیم‌های بالای جدول رده‌بندی پیکارهای لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور تعیین‌کننده است.

وی با بیان اینکه تیم کاراته بانوان قم قوی‌تر از دوره‌های گذشته در لیگ برتر حضور یافته است، اظهار کرد: دومین هفته رقابت‌های امسال لیگ برتر کاراته بانوان کشور به میزبانی تهران برگزار می‌شود و طی آن تیم‌های حاضر در لیگ برتر بانوان در دو بخش کومیته و کاتای انفرادی و تیمی برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

دبیر هیئت کاراته استان قم با اشاره به حریفان این تیم افزود: کاراته‌کاهای توانمند تیم بانوان قم روز جمعه بیست و یکم مهر ماه در دو پیکار حساس این هفته برابر تیم‌های هیئت کاراته خراسان رضوی و هیئت کاراته همدان به روی تاتامی می‌روند.

وی تصریح کرد: امسال سطح رقابت‌های لیگ کاراته بانوان کشور نسبت به دوره‌های گذشته بهبود یافته و بسیار فراتر رفته است و دیگر هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت، تیم بانوان قم نیز تیمی متشکل از بهترین چهره‌های کاراته قم است که برخلاف هفته نخست که به هر حال شروع کار بود و تیم نیاز به زمان داشت، توانایی خود را در پیکارهای این هفته بیشتر نشان خواهد داد. 

برخورداری با اشاره به وضعیت تیم‌های کاراته قم در لیگ‌های باشگاه‌های کشور تصریح کرد: هم در لیگ‌های رده‌های سنی پایه که با عنوان جوانه‌ها و آینده‌سازان برگزار می‌شود و هم در لیگ‌های رده سنی بزرگسالان که با عنوان لیگ برتر و سوپر لیگ به انجام می‌رسد، نمایندگان بسیار خوبی در هر دو بخش مردان و بانوان داریم که می‌توانند جزو تیم‌های مدعی قهرمانی باشند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول