اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان:

30 هزار واحد مسکن مهر در اصفهان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان از افتتاح بیش از 30 هزار واحد مسکونی مسکن مهر در این استان در آینده نزدیک خبر داد.

30 هزار واحد مسکن مهر در اصفهان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، محمود محمودزاده با بیان اینکه این تعداد افتتاح در کشور بی‌سابقه است، اظهار داشت: تمامی شهرستان‌ها موظف هستند برای این افتتاح اطلاع‌رسانی گسترده داشته باشند.

وی اطلاع‌رسانی درباره انجام پروژه‌ها را در سطح استان مهم دانست و گفت: در حوزه راه تاکنون پروژه‌های مهمی در اصفهان به بهره‌برداری رسیده که در این زمینه اطلاع‌رسانی به موقع صورت نگرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان با اشاره به شروع فصل سرما و بارندگی به ویژه در شهرستان‌های سردسیر استان، تاکید کرد: روسای ادارات شهرستان‌های تابعه نسبت به تأمین شن و نمک، تجهیز راهدارخانه‌ها، گشت‌های راهداری و برقراری تردد ایمن و روان در فصل سرما اقدام کنند.

وی تلاش در راستای کاهش تلفات جاده‌ای را مهم‌ترین فعالیت این اداره کل دانست و اظهار کرد: باید با رفع نقاط حادثه‌خیز و برقراری تردد ایمن و روان در جاده‌های استان برای خدمت‌رسانی به ترددکنندگان از راه‌های استان اصفهان تلاش کنیم.

محمودزاده با بیان اینکه حفاظت از زمین‌های دولتی وظیفه ملی است، گفت: باید با همکاری شورای حفاظت و دادستانی در شهرستان‌ها، در رفع تصرف‌های زمین‌های دولتی تلاش شود.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول