اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تئاتر کودک و نوجوان ـ 172

جوادیان: همدان ظرفیت‌ خوبی برای برگزاری جشنواره تئاتر دارد

خبرگزاری فارس: بازیگر نمایش «رینارد روباهه» گفت: همدان ظرفیت‌های خوبی برای برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دارد که امیدواریم در سال‌های آینده نیز شاهد ادامه این روند در استان همدان باشیم.

جوادیان: همدان ظرفیت‌ خوبی برای برگزاری جشنواره تئاتر دارد

مسعود جوادیان در حاشیه برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در مورد نمایش «رینالد روباهه» اظهار داشت: این کار با توجه به متن خوب این نمایش بسیار سخت بود و با توجه به کارهایی که در گذشته انجام داده بودیم کار مشکلی بود.

وی ادامه داد: کارگردانی این کار بسیار سخت بود که آقای آتشانی توانست این کار را به بهترین شکل انجام دهد و این کار گروه کودکان را مخاطب اصلی خود قرار داده بود که پیام‌های گوناگونی را در هر لحظه برای کودکان اعلام می‌کرد.

بازیگر نمایش «رینارد روباهه» به دغدغه هنرمندان تئاتر اشاره و خاطرنشان کرد: دغدغه‌ای که برای ما به عنوان کسی که در عرصه تئاتر فعالیت می‌کنیم پشتوانه کاری و حمایت مالی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌هایی که در همدان در خصوص جشنواره دیدیم بسیار عالی بود و همه مسائل با برنامه‌ریزی پیش رفته و ما بسیار از این برنامه‌ها راضی بودیم.

جوادیان در پایان سخنانش گفت: نظر من به عنوان یک عضو بسیار کوچک در این عرصه بر این است که همدان ظرفیت‌های خوبی برای برگزاری این چنین برنامه‌هایی را دارد که امیدواریم در سال‌های آینده نیز شاهد ادامه این روند در استان همدان باشیم.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول