اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

حوزه علمیه قزوین پایگاه پرورش علما است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قزوین گفت: حوزه علمیه قزوین علما بزرگی را پرورش داده است که در کشور مطرح هستند.

حوزه علمیه قزوین پایگاه پرورش علما است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در مراسم تودیع و معارفه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان قزوین که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، این مرکز خدماتی را برای طلاب و روحانیون سراسر کشور مهم دانست و اظهار کرد: مرکز خدمات حوزه‌های علیه این استان کارهای خوبی در رابطه با مسکن و معیشت طلاب و روحانیون انجام داده که جای تقدیر است.

وی با تأکید بر رسیدگی بیشتر به خانواده‌های روحانیون و طلاب افزود: امروز استان قزوین و در سراسر کشور خانواده‌های روحانیون در مضیقه بوده که مرکز خدمات حوزه‌های علمیه باید به نحوی برنامه‌ریزی کرده تا بتواند به مشکلات این قشر از روحانیون رسیدگی کند.

امام جمعه قزوین کارهای زیربنایی و تشکیل یک اتاق فکر در این مرکز را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اگر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بتواند با دعوت از نخبگان حوزوی و روحانیون توانمند به ارایه برنامه‌هایی در رابطه با روحانیون و طلاب بپردازد آن موقع موفقیتمان دو چندان می‌شود.

باریک‌بین با اشاره به کارهای صورت گرفته در این مرکز تصریح کرد: با درایت و توانمندی حجت‌الاسلام طوبایی در این مرکز گام‌های مؤثر و چشم‌گیری برای روحانیون در این استان برداشته شده است.

وی حوزه علمیه قزوین را یکی از حوزه‌های مهم کشور دانست و اظهار کرد: حوزه علمیه قزوین یکی از حوزه‌های علم‌پرور بوده که توانسته بسیاری از علما و روحانیون را در خود پرورش دهد که توجه به آن بسیار ضروری است.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول