اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نتایج نهایی آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران از اعلام نتایج نهایی آزمون ورودی سال تحصیلی 91‌ـ92 حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور خبر داد.

نتایج نهایی آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام محسن محدث تصریح کرد: داوطلبان مقطع سطح دو (کارشناسی) حوزه‌های علمیه خواهران از سه طریق می‌توانند در ارتباط با قبولی خود در آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران اطلاع کسب کنند.

وی این روش‌ها را شامل مراجعه به پایگاه اینترنتی www.whc.ir/paziresh و وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری، ارسال کد ملی به سامانه پیام کوتاه 30002144 و مراجعه به مدارس علمیه خواهران سطح کشور ذکر کرد.

وی افزود: آن دسته از داوطلبان مقطع سطح دو که نسبت به نتیجه مصاحبه خود اعتراضی دارند از 25 تا 28 مرداد می‌توانند با ورود به پایگاه اینترنتی www.whc.ir/paziresh و وارد کردن شماره ملی و کد رهگیری، وارد صفحه شخصی خود شوند و اعتراض خود را اعلام کرده و در روز چهارم شهریور ماه از همین طریق نتیجه اعتراض را مشاهده کنند.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به آمار شرکت‌کنندگان در آزمون سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: امسال 22 هزار و 800 نفر به منظور شرکت در آزمون کتبی حوزه‌های علمیه خواهران ثبت‌نام کرده بودند که از این میان 15 هزار و 900 نفر به مصاحبه راه یافتند.

وی با بیان اینکه در مقطع سطح دو 9 هزار و 548 نفر به عنوان قبول‌شدگان نهایی معرفی شده‌اند تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد اندکی از مدارس علمیه خواهران کشور متقاضیان را با مدرک سیکل پذیرش می‌کنند، از میان متقاضیان 178 نفر دارای مدرک سیکل به این مدارس راه یافته‌اند و سایر داوطلبان با حداقل مدرک دیپلم بوده‌اند که 7هزار و 893 نفر از آنها در شیوه حضوری، 191 نفر در شیوه نیمه‌حضوری و هزار و 286 نفر در شیوه پاره‌وقت قبول شده‌اند.

حجت‌الاسلام محدث یادآور شد: تحصیل خواهران طلبه در مقطع سطح دو در رشته عمومی معارف اسلامی در 287 مدرسه علمیه خواهران سراسر کشور انجام می‌گیرد.

وی اضافه کرد: نتایج آزمون ورودی و مصاحبه داوطلبان ورود به مقطع سطح سه(کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران نیز 26 مرداد ماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول