اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص 140 میلیون تومان اعتبار

ساخت حوزه علمیه اندیمشک سرعت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک از سرعت گرفتن پروژه ساخت و ساز حوزه علمیه امام جعفرصادق (ع) این شهرستان با اختصاص 140 میلیون تومان خبر داد.

ساخت حوزه علمیه اندیمشک سرعت می‌گیرد

حجت الاسلام سعید علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار داشت: مبلغ 140 میلیون تومان برای احداث طبقه نخست حوزه علمیه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک اختصاص یافته است.

وی با اشاره به زیربنای این ساختمان در طبقه نخست بیان کرد: این طبقه از حوزه علمیه امام جعفرصادق (ع) بیش از یکهزار و 550 متر مربع زیربنا دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک افزود: با توجه به عنایت خاص مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان نسبت به فراهم ساختن مقدمات تعلیم و تعلّم و ترویج فرهنگ دینی در سطح حوزه‌های علمیه استان، برای احداث طبقه نخست حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) اندیمشک، اعتبار 140 میلیون تومان اختصاص یافته است.

علی‌پور تاکید کرد: این اعتبار به صورت اقساط، در چند مرحله به دست اندرکاران ساخت پروژه پرداخت شده است و آخرین پرداختی طی نشستی با امام جمعه اندیمشک در هفته جاری، مبلغ 64 میلیون تومان بود است که اختصاص یافته است.

شهرستان اندیمشک با داشتن بیش از 170 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان واقع است و با اهدای بیش از یکهزار شهید به انقلاب اسلامی در دفاع مقدس از افتخار آفرین‌ترین شهرهای خوزستان به شمار می‌آید.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول