اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پایگاه اینترنتی حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد

ثبت 770 وبلاگ در سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران

خبرگزاری فارس: مدیر پایگاه اینترنتی حوزه‌های علمیه خواهران تعداد وبلاگ‌های ثبت ‌شده در سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران را 770 وبلاگ ذکر کرد و گفت: از میان این وبلاگ‌ها 330 وبلاگ فعالیت بیشتری دارند.

ثبت 770 وبلاگ در سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، محمدتقی جلیلی با اشاره به ویژگی‌های نسخه جدید سامانه وبلاگ حوزه‌‌های علمیه خواهران اظهار کرد: دسته‌بندی بهتر و بهبود طرز نمایش محتوا، لینک و تب‌ها در قسمت مدیریت، نمایش تعداد نظرات منتظر بررسی در میزکار،‌ امکان حذف موقت نظرات، امکان فعال کردن نظردهی به صورت تکنولوژی آژاکس، امکان افزودن فایل در نظردهی، افزوده شدن ویژگی‌های بیشتر در تنظیمات وبلاگ از قبیل تنظیمات مطلب و نظرات و افزوده شدن موارد قابل تنظیم بیشتر در حساب کاربری مانند نمایش منو و ... در قسمت مدیریت و تنظیمات پیام‌رسانی از جمله ویژگی‌های نسخه جدید سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران به شمار می‌روند.

وی امکان پشتیبان‌گیری از فایل‌ها و دیتابیس توسط مدیر و پیام‌رسانی بین کاربران را از دیگر ویژگی‌های فراهم‌ شده در نسخه جدید سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران ذکر کرد.

مدیر پایگاه اینترنتی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه در نسخه جدید این سامانه امکانات تازه‌ای نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است، ادامه داد: این امکانات شامل ویرایش متون ارسال شده توسط کاربران از صفحه اصلی سامانه،‌ افزودن موضوع در صفحه ارسال مطلب جدید، مرتب‌سازی متون (خارج از قاعده تاریخ و محدودیت مطلب) بر اساس شماره‌گذاری، ایجاد مطلب به صورت گروهی و ویرایش گروهی مطالب، افزودن قالب‌های جدید با موضوعات متفاوت،‌ افزودن تصویر پروفایل(آواتار)، افزودن پلاگین‌های جدید، افزودن موارد بیشتر به تنظیمات کاربری و الصاق فایل به نظرات است.

وی تعداد وبلاگ‌های ثبت‌ شده در سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران را 770 وبلاگ ذکر و اضافه کرد: از میان این وبلاگ‌ها 330 وبلاگ فعالیت بیشتری دارند.

جلیلی با اشاره به اینکه این وبلاگ‌ها از سوی مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران، مدارس علمیه خواهران، مبلغین و طلاب مدیریت می‌شود گفت: علاقه‌مندان به استفاده از این وبلاگ‌ها می‌توانند به آدرس اینترنتی www.womenhc.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول