اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی دشتستان:

25 روحانی از حوزه علمیه قم به دشتستان اعزام شدند

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان گفت: 25 روحانی از حوزه علمیه قم به دشتستان اعزام شدند.

25 روحانی از حوزه علمیه قم به دشتستان اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان امرالله حسن‌پور در نشست با مدیران هیئات مذهبی شهرستان دشتستان اظهار داشت: حضور روحانیون از برنامه‌های ارزشمندی است که برای ترویج و توسعه فرهنگ ناب اسلامی می‌توانیم از آن بهره‌مند شویم.

مسئول امور فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: مبلغان باید به گونه‌ای رفتار کنند که جذب‌کننده جوانان و نوجوانان بوده و شیوه عملی آنان در قالب آیینه تمام‌نمای ارزش‌ها و احکام اسلامی، الگوی جامعه اسلامی باشد.

حسن‌پور بیان داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هماهنگی دفتر تبلیغات اسلامی قم و اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر 25 روحانی به شهرستان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این روحانیون به نقاط مختلف دشتستان می‌روند و با حضور در بین جوانان و نوجوانان به شبهات دینی و مسائل ایشان پاسخ می‌دهند.

این مسئول گفت: روستاهای ابوالفیروز، گندم‌ریز، کلل، بارگاهی، زیارت، دهقائد، قلعه سفید، بوشکان، تنگ ارم، دهرود سفلی و پرجونک پذیرای روحانیون اعزامی خواهند بود.

حسن‌پور در ارتباط با محل فعالیت روحانیون اعزامی از قم متذکر شد: این روحانیون در بخش مرکزی و روستاهای تابعه می‌روند و در سایر نقاط شهرستان هم شاهد فعالیت روحانیون بر اساس برنامه‌های قبلی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه غرب امروز به دنبال به انحراف کشاندن اصل اعتقادات و باورهای دینی ملت ایران است عنوان کرد: باید تلاش کرد تا با بهره‌گیری از فضیلت‌های بسیار زیاد چنین ماه‌هایی زمینه را برای سعادت و رستگاری فراهم کرد و موجب اقتدار نظام اسلامی شد.

حسن‌پور با اشاره به برپایی محافل مختلف انس با قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته ویژه برنامه‌های قرآنی و فرهنگی متعددی در بخش‌های مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

مسئول امور فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان گفت: جوانان جوامع اسلامی امروز از انرژی و استعداد بسیار گسترده و چشمگیری برخوردار هستند و باید با مدیریت صحیح عرصه برای اقتدار و عزت فرهنگی کشور فراهم شود.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول