اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ساماندهی پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران:

فراخوان جشنواره بانوی کرامت در حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیر ساماندهی پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران از آغاز فراخوان جشنواره بانوی کرامت ویژه آثار پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

فراخوان جشنواره بانوی کرامت در حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، صدیقه افشار گفت: امسال یازدهمین دوره جشنواره دستاوردهای برتر پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران با عنوان بانوی کرامت برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: آثار در این جشنواره در سه قالب مقاله با موضوع تولید ملی، حمایت از سرمایه و کار ایرانی، نشریات پژوهشی مدارس علمیه خواهران که از ابتدای سال 1390 به بعد در قالب سالنامه، فصلنامه، ماهنامه و... منتشر شده‌اند و پژوهش‌های درسی طلاب سطح سه که در سال تحصیلی 91-90 انجام شده باشد، پذیرفته می‌شود.

مدیر ساماندهی پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران مهلت شرکت در این فراخوان را پایان مهر ماه ذکر کرد و ادامه داد: جشنواره بانوی کرامت به منظور ترویج و تثبیت فرهنگ پژوهش و تقدیر از پژوهشگران حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

افشار مخاطبان این فراخوان را اساتید، کادر، طلاب و فارغ‌التحصیلان حوزه‌های علمیه خواهران ذکر کرد و افزود: این افراد می‌توانند از طریق سامانه فراخوان‌های پژوهشی که در پایگاه اینترنتی حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی www.whc.ir در دسترس قرار گرفته است، نسبت به ارسال اثر اقدام کنند.

وی با اشاره به شرایط مربوط به آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره بانوی کرامت و پدیدآورندگان آثار اضافه کرد: آثار علمی باید با محتوای تحقیق، تالیف، تصحیح و ترجمه باشد، قبلا در فراخوان‌های جشنواره علامه حلی و دستاوردهای پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران شرکت نکرده باشد و به جز نشریه حاصل کار فردی باشد.

مدیر ساماندهی پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: هنگام ثبت‌نام اینترنتی، لازم است فایل الکترونیکی اثر، با فرمت word2003 از طریق «سامانه فراخوان‌های پژوهشی» به نشانی www.whc.ir  ارسال شود و نیازی به ارسال اصل اثر به صورت پستی در فراخوان یازدهمین دوره جشنواره دستاوردهای برتر پژوهشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران وجود ندارد.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول