اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داوطلبان تدریس حوزه علمیه خواهران استان قم ارزیابی شدند

خبرگزاری فارس: ارزیابی داوطلبان تدریس در حوزه علمیه خواهران استان قم طی 6 روز در محل نمایندگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در امور واحدهای آموزشی قم و تابعه انجام شد.

داوطلبان تدریس حوزه علمیه خواهران استان قم ارزیابی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام محمدمهدی طاهر کارشناس نمایندگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در امور واحدهای آموزشی قم و تابعه گفت: طی این ارزیابی صلاحیت 32 نفر از اساتید معرفی‌ شده از سوی مدارس علمیه شهرهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مدارس علمیه خواهران شهرهای کاشان و آران و بیدگل در کنار سایر مدارس علمیه خواهران استان قم مستقیما از طریق مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران مدیریت می‌شوند افزود: در ارزیابی اخیر داوطلبان تدریس از شهرهای کاشان و آران و بیدگل مورد ارزیابی قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام طاهر تصریح کرد: علاوه بر این شهرها، بنا به درخواست مدیریت‌های استانی، برخی داوطلبان تدریس در استان‌های مرکزی، کرمان و مازندران نیز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این اساتید با گرایش‌های ادبیات عرب، تفسیر و علوم قرآنی، فلسفه و منطق، فقه و اصول و عقاید و کلام در ارزیابی شرکت کردند.

حجت‌الاسلام طاهر اساتید ارزیاب این دوره را حجج اسلام نیازی، فروزان‌فر، محفوظی و ترابی برشمرد و گفت: نتایج ارزیابی داوطلبان تدریس پس از تایید نهایی مدیریت اساتید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خوهران به مدارس مسئول ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول