اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی حوزه علمیه خواهران

فراخوان مقاله سال تولید ملی در حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد

خبرگزاری فارس: فراخوان مقاله سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد.

فراخوان مقاله سال تولید ملی در حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، محمود خالقی معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: این فراخوان، جزئی از جشنواره بانوی کرامت، جشنواره دستاوردهای پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران به حساب می‌آید.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته در فراخوان مقاله با موضوع جهاد اقتصادی بیش از هزار مقاله از طلاب، اساتید، کادر و فارغ‌التحصیلان حوزه‌های علمیه خواهران به معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران واصل شد، اظهار امیدواری کرد امسال فراخوان مقاله در میان طلاب، کادر، اساتید و فارغ‌التحصیلان حوزه‌های علمیه خواهران با استقبال بیشتری همراه شود و این فراخوان مقاله به عرصه‌ای پژوهشی برای تلاش علمی محققان بدل شود.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه مقالات ارسالی در این فراخوان باید از ساختار علمی برخوردار باشند افزود: مقالات باید دارای عنوان، مشخصات نویسنده، چکیده، کلید واژه، مقدمه، بدنه اصلی، نتیجه‌گیری و فهرست منابع باشند.

خالقی ارسال مقاله با موضوع سال را برای معاونان پژوهش واحدهای آموزشی الزامی دانست و اظهار کرد: ارائه مقاله برای طلاب مشغول به تحصیل، اساتید و فارغ‌التحصیلان اختیاری است، اما شرکت اساتید، کادر، طلاب و فارغ‌التحصیلان در این فراخوان، در ارزیابی عملکرد پژوهشی مدارس علمیه و معاونان پژوهشی و کسب امتیاز کارنامه پژوهشی مدارس مؤثر خواهد بود.

وی محورهای کلی این فراخوان مقاله را شامل کلیات(مبانی، مفهوم‌شناسی و...)، قرآن و سیره معصومین(ع)، حوزه‌های علمیه، دیدگاه اندیشمندان، زن و خانواده، سیاست و اقتصاد و سایر موضوعات ذکر کرد و اظهار کرد: دسته‌بندی جزئی‌تر این موضوعات طی بخشنامه‌ای به مدارس علمیه خواهران اعلام شده است و علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات موضوعات اعلام شده به مدارس علمیه مراجعه کنند.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه معیارهای داوری آثار در اختیار مدارس عملیه قرار گرفته است تصریح کرد: محدود بودن موضوع، بدیع، روزآمدی و کارآمد بودن موضوع و توجه به نیازهای روز، ساختار مناسب،‌ انسجام مطالب و ارتباط محتوا با موضوع، خلاقیت در زاویه دید نویسنده، قالب مقاله و محتوا و شفاف‌سازی مدعا و تحلیل و بررسی موضوع با قلم نویسنده از جمله این معیارها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول