اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد خبر داد

پیشرفت 60 درصدی فاز دوم ساختمان حوزه علمیه عنبرآباد

خبرگزاری فارس: امام جمعه عنبرآباد گفت: فاز دوم ساختمان حوزه علمیه سفیرآن هدایت عنبرآباد بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 60 درصدی فاز دوم ساختمان حوزه علمیه عنبرآباد

حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد با گرامیداشت روز خبرنگار و فرارسیدن شب‌های قدر اظهار داشت: فاز دوم حوزه علمیه «سفیران هدایت» با زیربنای 5 هزار مترمربع 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: این ساختمان که شامل بخش اداری و آموزشی، خوابگاه، کتابخانه، سالن مطالعه و مسجد است تاکنون بیش از یک میلیارد تومان هزینه دربر داشته است.

دشت‌آبادی تصریح کرد: ا‌ن‌شاءالله با همت مسئولان شهرستان عنبرآباد تا یک سال آینده این ساختمان به بهره‌برداری برسد تا طلاب از امکانات لازم برخوردار شوند.

وی ابراز داشت: حوزه علمیه «سفیران هدایت» تاکنون بیش از 35 نفر خروجی داشته است و 90 نفر نیز در حال تحصیل هستند.

دشت‌آبادی عنوان کرد: حوزه علمیه تأثیرهای خوبی در سطح شهرستان عنبرآباد از جمله برگزاری نماز جماعت در روستاها، تمام اداره‌ها و مدرسه‌های شهرستان و فعال شدن تمام مساجد داشته است.

رئیس حوزه علمیه شهرستنان عنبرآباد ظرفیت فاز دوم حوزه علمیه را 250 نفر اعلام کرد و گفت: چند نفر از طلاب حوزه علمیه در نمایندگی ولی فقیه در سپاه جذب شده و چند نفر دیگر در مساجد روستاها طرح هجرت را می‌گذارند.

دشت‌آبادی خاطر نشان کرد: حوزه علمیه شهرستان عنبرآباد دارای چهار باب واحد مسکونی ویژه استادان حوزه است.

وی اذعان داشت: مراسم شب‌های قدر نیز در 50 مسجد شهر و روستای این شهرستان برگزار می‌شود تا مردم از این شب‌ها نهایت استفاده را ببرند.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول