اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی صورت گرفت

واگذاری 8 هزار مترمربع زمین به حوزه علمیه برادران در دنا

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولین شهرستانی و رئیس حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد 8 هزار مترمربع زمین به حوزه علمیه برادران در شهرستان دنا اختصاص یافت.

واگذاری 8 هزار مترمربع زمین به حوزه علمیه برادران در دنا

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، حجت‌الاسلام سید محمدمهدی قاسم‌زاده صبح امروز در حاشیه مراسم واگذاری زمین حوزه علمیه برادران در دنا از شروع ساخت ساختمان حوزه‌های علمیه دنا در آینده نزدیک خبر داد و گفت: 8 هزار مترمربع زمین با حضور فرماندار شهرستان دنا و مسئول حوزه‌های علمیه استان جهت ساخت حوزه علمیه برادران دنا اختصاص یافت.

امام جمعه دنا ضمن بیان ضرورت پیگیری مسائل فرهنگی و همکاری فرماندار در واگذاری زمین جهت حوزه علمیه خواهران در اسفند ماه گذشته اظهار کرد: ضرورت تاسیس حوزه علمیه برادران نیز ایجاب می‌کرد زمین لازم به این امر اختصاص یابد.

وی افزود: زمین واگذار شده به رؤیت مسئولین رسید و قرار شد تا پایان ماه مبارک رمضان مراحل قانونی و اداری آن صورت پذیرد.

مسئول حوزه علمیه خواهران در دنا بیان کرد: در حال حاضر 25 نفر خواهر در حوزه علمیه در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی جدید این تعداد به 50 نفر افزایش خواهد یافت.

وی تأسیس ساختمان جهت حوزه‌های علمیه را ضروری دانست و عنوان کرد: در بازگشایی حوزه علمیه خواهران همه سعی و تلاش خود را برای ارتقای جایگاه فرهنگ دینی در شهرستان به کار گرفته و توانستیم به نتایج مطلوبی نیز دست یابیم.

امام جمعه دنا مکان فعلی حوزه علمیه خواهران را جوابگوی نیاز خواهران طلبه ندانست و تاکید کرد: با توجه به افزایش تعداد طلاب، وجود مکانی وسیع‌تر لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

حجت‌الاسلام محمد پایدار رئیس حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش و پیگیری فرماندار این شهرستان و امام جمعه شهرستان دنا از حسن توجه مسئولین این شهرستان به مسائل دینی و فرهنگی قدردانی کرد و قول مساعد داد تا در اسرع وقت اعتبارات لازم برای ساخت این حوزه علمیه در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول