اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

حوزه علمیه خواهران کنگان 80 درصد پیشرفت دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: حوزه علمیه خواهران کنگان 80 درصد پیشرفت دارد و در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

حوزه علمیه خواهران کنگان 80 درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان تیمور یزدان‌شناس شامگاه یکشنبه در دیدار با مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی و دینی یکی از مهم‌ترین اهدافی است که دولت خدمتگزار در قالب فعالیت‌های فرهنگی برای دستیابی به آن تلاش می‌کند.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: در شهرستان دشتستان فعالیت‌های گسترده‌ای در این زمینه شاهد بوده‌ایم و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در این عرصه پیشرو و پیشتاز بوده است.

یزدان‌شناس گفت: در شهرستان کنگان رضایت کامل از برنامه‌های فرهنگی و دینی وجود دارد و دقت و نظم در فعالیت‌های فرهنگی و دینی از ویژگی‌های بارز فعالیت‌های فرهنگی این شهرستا است.

وی اضافه کرد: توسعه فضاهای مذهبی و دینی در سطح کنگان یکی از اولویت‌هایی است که مسئولان این شهرستان دنبال کرده‌اند و در این زمینه شاهد احداث هشت خانه عالم در شهرستان کنگان بوده‌ایم.

این مسئول در تشریح فعالیت‌های مدیران کنگان به منظور توسعه زیرساخت‌ها و فضاهای دینی و مذهبی در این شهرستان ادامه داد: احداث تنها مدرسه صدرا در استان و احداث حوزه علمیه خواهران با 80 درصد پیشرفت فیزیکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که مسئولان این شهرستان برای تحقق آن کوشیده‌اند.

فرماندار کنگان عنوان کرد: جمعیت شهرستان کنگان ترکیبی از تسنن و تشیع است و از این شهرستان می‌توان به‌عنوان نماد وحدت شیعه و سنی در استان یاد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان نیز در این نشست ابراز داشت: انجام برنامه‌های فرهنگی و دینی یکی از نیازها و خواسته‌های اساسی تمامی جوامع انسانی است و مساله‌ای که در انجام این فعالیت‌ها حائز اهمیت است، نیازسنجی در برنامه‌های فرهنگی و دینی است.

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی تصریح کرد: ساختار جوامع و وضعیت فرهنگی و اجتماعی سبب شده که رفع نیازهای فرهنگی و دینی در ایشان نیازمند راهکارها و توجهات خاصی باشد که مسئولان باید آن را مدنظر قرار دهند.

اهرمی با اشاره به ترکیب جمعیتی شیعه و سنی در شهرستان کنگان اذعان داشت: برنامه‌های فرهنگی شهرستان کنگان باید به گونه‌ای پاسخگوی نیازها و خواسته‌های اقشار مختلف مردمی باشد و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان همواره این مهم را مورد توجه قرار داده است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول