اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) گیلان آماده بهره‌برداری است

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان گفت: فاز نخست حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) گیلان با تلاش‌های آیت‌الله قربانی آماده بهره‌برداری است.

حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) گیلان آماده بهره‌برداری است

  به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی در دیدار جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با نماینده ولی فقیه در گیلان با گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای دولت اظهار کرد: برنامه‌های هفته دولت همزمان با سراسر کشور در گیلان آغاز شده است.

وی به تشکیل ستادهای استانی و شهرستانی هفته دولت در گیلان اشاره کرد و افزود: هفته دولت فرصتی برای ارائه عملکرد مسئولان به مردم است.

سعادتی با بیان اینکه یک‌هزار و 290 پروژه عمرانی با اعتبار 810 میلیارد تومان در هفته دولت سال جاری در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: امسال در هفته دولت 160 طرح جهاد کشاورزی در گیلان افتتاح می‌شود.

استاندار گیلان به بهره‌برداری از 276 کیلومتر راه روستایی در استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته رتبه کشاورزی گیلان به دلیل تخصیص اعتبارات به این بخش از 22 به رتبه ششم در کشور ارتقا پیدا کرد.

وی از پرداخت تسهیلات به 543 طرح کشاورزی در گیلان خبر داد و ابراز کرد: امسال در هفته دولت 10 سالن ورزشی چندمنظوره با اعتبار 9 میلیارد تومان در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

سعادتی با اشاره به رشد 3 برابری گازرسانی در گیلان، بیان کرد: 59 روستای گیلان در هفته دولت سال جاری گازدار می‌شوند.

استاندار گیلان پروژه‌های مخابرات را با اعتبار 6.5 میلیارد تومان در حال اجرا خواند و یادآور شد: 600 روستای گیلان از طرح یک‌هزار روستای استان آبرسانی شده است.

به گفته وی 20 روستای شهرستان رشت در نخستین روز از هفته دولت با اعتبار 7 میلیارد و 400 میلیون تومان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

سعادتی همچنین فاز نخست بندر آستارا را آماده بهره‌برداری دانست و خاطرنشان کرد: امسال افتتاح پروژه‌ها 146 درصد نسبت به سال گذشته در گیلان رشد دارد.

استاندار گیلان اعتبار تخصیص داده شده به پروژه‌های مهر ماندگار در استان را 17 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: حدود 39 پروژه مهر ماندگار دولت در استان در حال اجرا است.

وی در ادامه با بیان اینکه فاز نخست حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) گیلان آماده بهره‌برداری است، تصریح کرد: افتتاح حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) در رشت با تلاش‌های آیت‌الله قربانی محقق شده است.

سعادتی به برگزاری همایش بزرگ کارمندان دولت در هشتم شهریور سال جاری در گیلان اشاره کرد و گفت: ملت ایران اصلی‌ترین یاوران انقلاب اسلامی هستند و باید از آنها قدردانی کرد.

استاندار گیلان با تاکید بر اجرای مصوبات سفرهای هیئت دولت به این استان، بیان کرد: بیش از 80 درصد از پروژه‌های مصوب هیئت دولت به گیلان به ثمر رسیده است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول