اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذرماه سال جاری انجام می‎شود

برگزاری همایش بزرگ شناخت فرصت‎های سرمایه‎گذاری در گرگان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار گرگان گفت: همایش بزرگ شناخت فرصت‎های سرمایه‎گذاری در آذرماه سال جاری در گرگان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بزرگ شناخت فرصت‎های سرمایه‎گذاری در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان گرگان، سلیمان توشنی در جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان گرگان اظهار داشت: به منظور استفاده از آب باران برای مصارف غیر شرب، طرح فنی الزام ایجاد آب انبارهای کوچک در منازل تدوین شده است.

وی تصریح کرد: ذخیره آب در آب انبارهای منازل علاوه بر صرفه‎جویی در مصرف آب شرب کشور باعث صرفه‎جویی در هزینه‎ها نیز می‌شود.

معاون فرماندار گرگان همچنین از طرح جمع‎آوری فضولات حیوانی و وارد کردن آن به عرصه کودرسانی کشاورزی نیز خبر داد و گفت: هزینه جمع‎آوری فضولات حیوانی از دامداری‎ها و بازگشت آن به صنعت به صورت کود کشاورزی حدود 50 درصد کاهش هزینه در بر دارد.

توشنی به خدمات دولت در راستای توسعه صنعت کشاورزی اشاره کرد و گفت: دولت بیش از 190 میلیارد تومان تسهیلات از طریق بانک کشاورزی پرداخت می‎کند.

توشنی افزود: این وام‎ها با کارمزد هفت درصد و با سهم آورده 10 درصد و بدون محدودیت سقف پرداختی به کشاورزان اعطا می‎شود.

معاون فرماندار گرگان سرمایه‎گذاری و ایجاد اشتغال را امری مهم برشمرد و افزود: بر این اساس همایش بزرگ شناخت فرصت‎های سرمایه‎گذاری در آذرماه سال‌ جاری در گرگان برگزار خواهد شد.

در این جلسه رئیس شورای اسلامی شهرستان گرگان نیز مشکلات بخش کشاورزی را مهمترین دغدغه اعضای این شورا اعلام کرد و گفت: عملکرد مدیریت منابع آب در حوزه شهرستان گرگان نیازمند بازنگری است.

احمد شاکری افزود: شهرستان گرگان دارای ویژگی‎های منحصر به‎ فردی است که مستلزم برنامه‎ریزی مسئولان در زمینه‎های مختلف است.

وی از عملکرد شورای اسلامی شهرستان گرگان در سال‎های اخیر ابراز رضایت کرد و گفت: امسال و در سال پایانی دوره سوم شوراها باید کارنامه قابل قبولی از عملکرد این شورا ارائه شود.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول