اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

همدان امنیت سرمایه‌گذاری را فراهم نکرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد ناموفق همدان در جذب سرمایه‌گذار گفت: همدان امنیت لازم برای سرمایه‌گذاری را فراهم نکرده است.

همدان امنیت سرمایه‌گذاری را فراهم نکرده است

علی‌نعمت چهاردولی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به لزوم توجه به امر جلب و جذب سرمایه‌گذار در هر جامعه‌ای، آن را عامل پیشرفت آن منطقه خواند و اظهار داشت: استان همدان در این میان عملکرد موفقی نداشته است که همین امر منجر به بروز مشکلاتی می‌شود.

وی چرایی عدم موفقیت در این موضوع را در عدم برقراری امنیت برای سرمایه‌گذاری دانست و ادامه داد: از آن جا که یک سرمایه‌گذار ثروت و دارایی خود را در یک منطقه به کار می‌گیرد انتظار دارد که مسئولان و مدیران آن جامعه امنیت لازم برای سرمایه وی را فراهم کرده باشند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: یک سرمایه‌گذار انتظار دارد دیگر سرمایه خود را خرج زمین، امتیاز آب، برق، گاز و... نکند بلکه مسئولان استانی و شهرستانی باید تمام زیرساخت‌ها و امکانات را از هر نظر فراهم کنند تا کارها بدون دغدغه و در موعد مقرر خود انجام شود.

وی گفت: در دیگر کشورها، سرمایه‌گذار بعد از ارائه طرح خود، بقیه کارها را به مدیران و مسئولان اجرایی می‌سپارد تا بعد از انجام تمام کارها، با طیب خاطر فعالیت‌های سرمایه‌گذاری مد نظر خود را اجرایی کند و همین امر در ترغیب سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری نقش بسزایی دارد.

چهاردولی با اشاره به عدم همکاری مسئولان با سرمایه‌گذاران اظهار داشت: به طور قطع این امر زمینه دلسردی سرمایه‌گذار را فراهم کرده و مانع از جلب سرمایه‌گذاری خواهد شد.

وی افزود: نبود برآیند تولید کشوری محصولات، عدم استاندارد لازم در تولید محصولات، نبود شبکه توزیع تولیدات و... از دیگر عوامل عدم رغبت سرمایه‌گذاری افراد است که باید نسبت به رفع این مشکلات برنامه‌ریزی و اقدام شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش اظهار داشت: در هر صورت توجه به جلب و جذب سرمایه‌گذار زمینه اشتغالزایی جامعه و پیشرفت بیشتر آن را فراهم می‌آورد که از این منظر باید تمام زیرساخت‌های لازم برای این مهم مد نظر مسئولان و دست‌اندرکاران امر باشد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول