اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان خبر داد

اختصاص 700 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بخش کشاورزی استان اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: 410 پروژه بخش کشاورزی استان با اعتبار 840 میلیارد ریال برای افتتاح معرفی شد.

اختصاص 700 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بخش کشاورزی استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان اصفهان، به مناسبت آغاز هفته جهاد کشاورزی (27-21 خرداد) و با حضور رئیس و معاونین این سازمان و اصحاب رسانه‌‌ها در مصاحبه رسانه‌ای، 410 پروژه بخش کشاورزی استان با اعتبار 840 میلیارد ریال برای افتتاح معرفی شد.

در این نشست رئیس سازمان، محمدرضا نریمانی با گرامیداشت یاد شهدا به ‌ویژه 619 شهید جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: در هفته جهاد کشاورزی امسال خوش‌بختانه 410 پروژه کشاورزی افتتاح می‌شود که شامل 253 پروژه در آب و خاک، 88 پروژه در منابع طبیعی و آبخیزداری، 33 پروژه در امور دام و آبزیان، 13 پروژه باغبانی، 11 پروژه صنایع کشاورزی، 10 پروژه امور عشایری و دو پروژه خدمات عمومی کشاورزی را شامل شده است.

وی در ادامه افزود: با افتتاح این پروژه‌ها هزار و 646 اشتغال ایجاد شده است و اعتبار هزینه شده این پروژه‌ها 84 میلیارد تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در بخش دیگر سخنان خود گفت: توسط دولت نهم و دهم میزان 700 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده به بخش کشاورزی استان اصفهان اختصاص یافته است که سبب بهره‌برداری تعداد 3 هزار و 391 پروژه در بخش کشاورزی استان با ایجاد اشتغال 16 هزار و 808 نفر در این مدت بوده است.

وی در ادامه بیان داشت: میزان اعتبار تخصیص داده شده به بخش کشاورزی استان در دولت نهم و دهم در حدود سالانه 100 میلیارد تومان بوده، به طوری که در سال نخست دولت نهم 27.5 میلیارد تومان در بخش کشاورزی استان هزینه شده و در سال جاری در بخش کشاورزی 232 میلیارد تومان است که حاکی از رشد 8.5 برابر عملکرد هزینه‌ای بخش کشاورزی استان نسبت به سال نخست است.

نریمانی هم‌چنین در خصوص مصوبات سه سفر هیئت محترم دولت به استان تصریح کرد: دولت در مجموع سه سفر به استان اصفهان مصوبات مهمی در بخش کشاورزی داشته است که شامل 12 مصوبه در دوره نخست، 22 مصوبه در دوره دوم و 13 مصوبه در دوره سوم می‌باشد که مجموعه این مصوبات 94 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اعتبار 297 میلیارد تومان را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه این نشست در مورد میز خدمت در سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: میز خدمت پاسخ‌گوی سوالات و تقاضاهای مراجعان در کم‌ترین زمان است، معاونان و مدیران سازمان براساس زمان‌بندی اعلام شده با حضور در محل میز خدمت ضمن رسیدگی به تقاضاهای مراجعان بخش کشاورزی دستورات و مساعدت‌های لازم برای ارائه خدمات را صادر می‌‌کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان هم‌چنین اظهار داشت: میز خدمت در حقیقت پاسخ‌گوی کارشناسانه شده به مراجعان بخش کشاورزی است و البته این پاسخ‌گویی در کمال رعایت قانون و مقررات سازمانی است.

به گزارش فارس، افتتاح 410 پروژه جهاد کشاورزی استان اصفهان با حضور استاندار محترم اصفهان در روز دوشنبه 22 خرداد به طور هم‌زمان در محل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان اصفهان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول