اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان:

سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی گسترش عدالت اقتصادی را در پی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی موجب ارتقای سطح درآمد کشاورزان و گسترش عدالت اقتصادی و اجتماعی می‌شود.

سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی گسترش عدالت اقتصادی را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا نریمانی در آیین افتتاح ساختمان جدید صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی اصفهان اظهار داشت: میزان اعتبار تخصیص داده شده به بخش کشاورزی استان در دولت نهم و دهم در حدود سالانه 100 میلیارد تومان بوده، به طوری که در سال نخست دولت نهم 27.5 میلیارد تومان در بخش کشاورزی استان هزینه شده است.

وی ادامه داد: اعتبار تخصیص یافته در سال جاری در بخش کشاورزی 232 میلیارد تومان است که حاکی از رشد 8.5 برابری عملکرد هزینه‌ای بخش کشاورزی استان نسبت به سال نخست است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به گرامیداشت شهدا به ‌ویژه 619 شهید جهاد کشاورزی استان اصفهان بیان داشت: در هفته جهاد کشاورزی سال جاری 410 پروژه کشاورزی که شامل 253 پروژه در آب و خاک، 88 پروژه در منابع طبیعی و آبخیزداری، 33 پروژه در امور دام و آبزیان، 13 پروژه باغبانی، 11 پروژه صنایع کشاورزی، 10 پروژه امور عشایری و دو پروژه خدمات عمومی کشاورزی افتتاح می‌شود.

وی اعتبار هزینه شده این پروژه‌ها را 84 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: با افتتاح این پروژه‌ها یک هزار و 646 اشتغال در استان ایجاد شده است.

نریمانی با اشاره به افتتاح ساختمان صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی اصفهان تصریح کرد: یارانه توزیع شده توسط این صندوق 35 میلیارد ریال یارانه علوفه خشبی، 3.9 میلیارد ریال یارانه کنسانتره خوراک دام، 2.9 میلیارد ریال یارانه مکمل‌های معدنی و یک میلیارد ریال یارانه کنسانتره آبزیان و دیگر مبالغ دیگر یارانه نیز توزیع شده است.

وی به افزایش سرمایه صندوق از 180 میلیارد ریال به 241 میلیارد ریال در سال گذشته اشاره کرد و گفت: تامین منابع داخلی صندوق جهت جواب‌گویی سهامداران از طریق استفاده از تسهیلات تکلیفی و وجوه اداره شده بانک‌ها به ویژه بانک کشاورزی که خواهان اقدام مفید و موثر از سوی شرکت مادرتخصصی و دیگر صاحب‌نظران تصمیم‌گیری‌های استانی است، از جمله برنامه‌های آینده صندوق استان اصفهان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از اهداف صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی سخن گفت و ادامه داد: حمایت از تشکیل سرمایه و تقویت حجم و کیفیت سرمایه‌گذاری تولید کنندگان و فعالان بخش کشاورزی از اهداف این صندوق است.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم ساختمان جدید صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی اصفهان واقع در کوی امیریه توسط مسئولان استانی و کشوری افتتاح شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول