اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی خراسان‌رضوی:

فعالیت‌های فرهنگی سرمایه‌گذاری برای آیندگان است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی استان خراسان‌رضوی گفت: فعالیت‌هایی که نهادهای فرهنگی به صورت آزاد انجام می‌‌‌دهند، در حقیقت هزینه ‌کردن و سرمایه‌گذاری برای آیندگان است.

فعالیت‌های فرهنگی سرمایه‌گذاری برای آیندگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدمهدی کرمانی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اسلامی استان خراسان‌رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نهادها مشکلاتی دارند که با مساعدت‌های کوچک ارگان‌های دولتی قابل حل است.

وی تصریح کرد: این افراد از شوراهای اسلامی به ‌ویژه در شهرها انتظار دارند که نگاه ویژه و مساعدت‌آمیزی داشته باشند تا انجام دادن فعالیت در زمینه‌های فرهنگی آسان‌تر باشد.

کرمانی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها باید به این‌گونه موسسات توجه کنند، ادامه داد: نباید این‌گونه موسسات را با مشکل مواجه کنیم و در بدو امر ارگان‌هایی که در ارتباط با این عزیزان هستند باید  به این امر مبادرت  ورزند.

رئیس شورای اسلامی استان خراسان‌رضوی افزود: در ادامه باید مردم با درک متقابل خود با این عزیزان همکاری و مساعدت کنند و عرصه را برای این فعالان باز بگذارند.

کرمانی با بیان اینکه نخستین کمک را شهرداری‌ها می‌توانند به این قشر افراد بکنند، اظهار کرد: اغماض و آسان‌گیری در مورد مغایرت کاربری که ممکن است در برخی از موارد وجود داشته ‌باشد یکی از این کمک‌هاست.

وی با یادآوری اینکه اصولاً کار فرهنگی به لحاظ اقتصادی چندان توجیهی ندارد و به علاوه این‌گونه کارها موجبات اشتغال و سرگرمی افراد و در نتیجه کم‌تر شدن سطح فساد را فراهم می‌کند، گفت: نباید برای این فعالان هزینه اضافی بتراشیم.

رئیس شورای اسلامی استان خراسان‌رضوی در همین راستا تصریح کرد: البته مسئولان با امکاناتی که در اختیار دارند، تلاش می‌کنند تا این موسسات پابرجا بمانند ولی می‌توان با آسان‌گیری در برخی از موارد کار این قشر را آسان‌تر کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول