اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کارگروه "قزوین + 20":

پروژه‌های کلان موجب تشویق سرمایه‌گذاری در قزوین شده است

خبرگزاری فارس: عضو کارگروه "قزوین + 20" گفت: اجرای پروژه‌های کلان در شهر قزوین موجب هم‌افزایی و تشویق سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این شهر شده است.

پروژه‌های کلان موجب تشویق سرمایه‌گذاری در قزوین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری قزوین محمد رئوفیان با بیان اینکه جای خوشحالی است که مدیریت شهری توانسته اجرای پروژه‌های کلان و تاثیرگذار در توسعه شهر را با ورود سرمایه‌گذار اجرایی کند، افزود: اجرای پروژه‌های کلان در توسعه شهر قزوین تاثیرگذار خواهد بود.

رئوفیان با تصریح اینکه در اجرای این پروژه‌ها شهروندان با مشکلات ترددی و غیره مواجه هستند، بیان کرد: شهروندان نتیجه اجرای این پروژه‌ها را پس از اتمام مراحل عمرانی خواهند دید و باید در زمان اجرا، شهروندان با مدیریت شهری همراهی کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرداری قزوین پروژه‌های کلان را در دست اجرا دارد، ضروری است دفتر مدیریت پروژه و استفاده از تخصص‌های متناسب با نوع پروژه و مبلغ آن راه‌اندازی شود.

عضو کارگروه "قزوین + 20" اضافه کرد: همچنین با توجه به اهمیت اجرای پروژه‌های کلان، شهرداری قزوین باید از "مهندس ارزش" برای اجرای پروژه‌ها استفاده کند و این یکی از ضرورت‌های اجرای تاثیرگذار پروژه‌های کلان در شهر قزوین است.

وی بیان کرد: پروژه‌های کلان توسط شهرداری قزوین با سرعت خوبی در حال انجام است و امیدواریم شهروندان به‌زودی نتیجه زحمات مدیریت شهری را برای توسعه و آبادانی شهر قزوین ببینند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول