اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرهنگی استاندار قم مطرح کرد

سرمایه‌گذاری برای اقامه نماز در نظام اداری کشور

خبرگزاری فارس: مشاور فرهنگی استاندار قم گفت: اقامه نماز یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در نظام جامع اداری کشور باید برای آن هزینه صرف کرد.

سرمایه‌گذاری برای اقامه نماز در نظام اداری کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام عبدالله هاشمی پیش از ظهر امروز در جلسه هیئت داوری نظام جامع برنامه‌ریزی نظارت و ارزیابی برنامه‌های اقامه نماز قم اظهار داشت: از مهم‌ترین ماموریت‌هایی که در نظام اداری کشور باید به آن توجه شود، مسئله اقامه نماز است.

وی ادامه داد: اقامه نماز یک نشانه بارز از صلاح و فلاح در جامعه و شاهدی بر حاکمیت صالحان بر جوامع اسلامی است.

مشاور فرهنگی استاندار قم با اشاره به اهمیت پرداختن به مقوله اقامه نماز در صحنه‌های مختلف اجتماعی ابراز داشت: هر قدر در یک جامعه اقامه نماز پررنگ‌تر انجام شود، ایفای نقش نخبگان در راستای سعادت آن جامعه به اثبات رسیده است.

وی افزود: در مراکزی که از جمعیت بیشتری برخوردار است مانند ادارات و مدارس، اقامه نماز باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

هاشمی خاطر نشان کرد: ایجاد فضای مناسب برای اقامه نماز در ادارات و مراکز دولتی از جمله مسائلی است که مورد توجه مسئولان قرار گرفته است و برای این منظور باید شرایط لازم در این نهادها مهیا شود.

جلسات هیئت داوری نظام جامع برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز به منظور ترویج و توسعه فرهنگ نماز در جامعه برگزار می‌شود.

در این جلسات تلاش می‌شود تا با شناسایی زمینه‌ها و ظرفیت‌های جامعه در ارتباط با نماز، برای تحقق اهداف مورد نظر، تولید فکر و تصمیم‌گیری صورت گیرد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول