اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تکمیل زیرساخت‌ها در لامرد

سرمایه‌گذاری اشتغال در لامرد افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر گفت: با تکمیل زیرساخت‌ها در این شهرک صنعتی شاهد افزایش سرمایه‌گذاری اشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بود.

سرمایه‌گذاری اشتغال در لامرد افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، محمد موسوی در بازدید از شهرک صنعتی لامرد ضمن بررسی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در این شهرک صنعتی و نیز بازدید از تعدادی از واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک بر حمایت همه‌جانبه از بخش صنعت تاکید کرد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، بر راه‌اندازی و فعالیت میز حمایت از سرمایه‌گذاری و صنعت در شهرستان لامرد تاکید کرد و گفت: با توسعه زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی لامرد، روند توسعه سرمایه‌گذاری در این منطقه شتاب خواهد گرفت.

وی همچنین بر تسریع در تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی انرژی‌بر لامرد نیز تاکید و اضافه کرد: با استقرار صنایع در این شهرک صنعتی با محوریت صنایع مربوط به نفت، گاز و پتروشیمی و سایر صنایع، شاهد توسعه صنعتی، رشد اشتغال و تولید در این منطقه خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرک صنعتی انرژی‌بر لامرد از ظرفیت مهمی برای استقرار صنایع پایین‌دستی نفت، گاز و پتروشیمی برخوردار است که این مهم با توجه به همجواری لامرد با منطقه پارس‌جنوبی بستر مناسبی را برای توسعه سرمایه‌گذاری فراهم خواهد کرد.

مدیر شهرک صنعتی لامرد نیز در این بازدید به ارائه گزارش در مورد پروژه‌های انجام شده یا در حال انجام توسط شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این شهرستان پرداخت.

محمد عباسی افزود: در یک سال اخیر پروژه‌هایی با اعتباری افزون بر 5 میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی لامرد انجام شده و امسال نیز پروژه‌هایی نیز با اعتبار 5 میلیارد ریال در حال اجراست.

در شهرستان لامرد شهرک‌های صنعتی لامرد و ناحیه صنعتی نیرایی در مرحله واگذاری و شهرک صنعتی انرژی‌بر نیز آماده واگذاری زمین است.

شهرک صنعتی لامرد با 20 هکتار ساخت، ظرفیت استقرار 60 واحد صنعتی با اشتغال‌زایی 300 نفر را دارد که تاکنون هفت واحد با 200 نفر اشتغال‌زایی مشغول فعالیت بوده و 10 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز است.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول