اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی:

خراسان‌رضوی اساسی‌ترین نقطه برای سرمایه‌گذاری در شرق کشور است

خبرگزاری فارس:رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان‌رضوی گفت: ظرفیت‌های زیادی در خراسان‌رضوی وجود دارد که مهم‌ترین و اساسی‌ترین نقطه برای سرمایه‌گذاری در تحول شرق کشور است.

خراسان‌رضوی اساسی‌ترین نقطه برای سرمایه‌گذاری در شرق کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام و المسلمین نصرالله پژمان‌فر ظهر امروز در نخستین بازدید از حوزه شهرک‌های صنعتی و نشست مشترک مدیران واحدهای منتخب این شهرک، اظهار کرد: مجمع نمایندگان در مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین اولویت کاری خود را در مجلس نهم در حوزه پی‌گیری تولید و اشتغال قرار داده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان‌رضوی در مجلس با اشاره به اینکه در نخستین جلسه‌ای که در مجمع نمایندگان استان خراسان‌رضوی برگزار شد احیای ظرفیت‌های صنعتی و اقتصادی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت، تاکید کرد: ظرفیت‌های زیادی در خراسان‌رضوی وجود دارد که مهم‌ترین و اساسی‌ترین نقطه برای سرمایه‌گذاری در تحول شرق کشور است.

وی با بیان اینکه توسعه ظرفیت‌ها و بررسی مشکلات صنعتی راه‌گشای تولید ملی و اشتغال‌زایی است، تصریح کرد: هم‌چنین ابعاد عملیاتی در ارتباط با اصل 44 برای تقویت بخش دولتی در زاویه رقابت نیست بلکه در حمایت از بخش صنعت قرار گرفته است.

نماینده مردم مشهد و کلات با اشاره به اینکه نگاه واقع‌بینانه و تعاملات دو سویه میان نمایندگان و صاحبان صنایع سبب پیشرفت و حل مشکلات در این حوزه می‌شود، ادامه داد: جدول زمان‌بندی و برنامه‌ریزی مدون نیز در گسترش صنایع بزرگ و کوچک و مشاغل خانگی و روستایی سبب احیای جایگاه تولید در سطح ملی و اشتغال در هر یک از این حوزه‌ها است.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول