اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی:

مشکلات سرمایه‌گذاری خارجی برطرف شده است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی گفت: برخی مشکلات موجود بر سر راه سرمایه‌گذاری خارجی با رایزنی‌های صورت گرفته با مسئولان رده بالای استانی برطرف شده است.

مشکلات سرمایه‌گذاری خارجی برطرف شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسین دبیری عصر دوشنبه در نشست بررسی عملکرد مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی اظهار داشت: با رفع موانع در آینده‌ای نزدیک شاهد تسهیل در امر سرمایه‌گذاری در استان خواهیم بود.

وی با تاکید بر سرمایه‌گذاری داخلی، افزود: برای افزایش روند جذب سرمایه‌های خارجی در استان و کشور دولت باید سرمایه‌گذاری داخلی انجام دهد.

دبیری با ارائه خلاصه‌ای از عملکرد مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان از ابتدای تاسیس تاکنون اضافه کرد: تخصیص اعتبارات لازم برای مطالعات فنی و اقتصادی بر روی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود استان و اندیشیدن تمهیدات لازم برای مقررات‌زدایی، تقسیم و تفکیک درست وظایف، مطالعه و استانداردسنجی فرایند انجام کار و طراحی بسته‌های آماده و مشخص توانمندی‌های اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار خارجی با ارائه این بسته‌ها از مصادیق سرمایه‌گذاری داخلی دولت در امر افزایش سرمایه‌گذاری خارجی است.

معاون اول دفتر سرمایه‌گذاری خارجی سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران هم با اشاره به وظایف کلی سازمان سرمایه‌گذاری و مراکز سرمایه‌گذاری گفت: مراکز سرمایه‌گذاری استان‌ها باید علاوه بر کوتاه‌کردن فرایند جذب سرمایه‌گذار و سرمایه‌های خارجی، آمار و اطلاعات نزدیک به واقعیت‌های جامعه را گردآوری و برای استفاده در اختیار داشته باشند.

محمدصادق طاهری‌فر با پاسخگویی به سوالات کارشناسان مرکز گفت: پرسش‌ها و پیشنهادات مطرح شده در جلسه در راستای طرح در سازمان سرمایه‌گذاری منعکس می‌شود.

عملکرد مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی از ابتدای تاسیس تاکنون در جلسه‌ای مشترک با حضور معاون اول دفتر سرمایه‌گذاری خارجی سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران و نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در محل مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول