اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد خبر داد

راه‌اندازی پرتال فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد کشور

خبرگزاری فارس: رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: به‌زودی پرتال فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی پرتال فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، مجید طاهریان ظهر امروز در جریان بازدید از منطقه آزاد انزلی با اشاره به راه‌اندازی پرتال فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، اظهار کرد: این پرتال با هدف معرفی و ارائه فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری هر منطقه به منظور جذب سرمایه‌گذاران حوزه‌های مختلف در اقصی نقاط جهان ایجاد شده و پس از مراحل آزمایشی تا نیمه دوم سال جاری مورد بهره‌برداری کامل قرار می‌گیرد.

وی افزود: سرمایه‌گذاران می‌توانند از طریق ثبت نام، بسته و فرصت سرمایه‌گذاری مورد نظر خود را در هر منطقه انتخاب و بقیه مراحل را از همین طریق طی کنند.

این مسئول، معرفی و جذب سرمایه‌گذار از طریق پرتال‌های اینترنتی را بسیار ارزان، قابل دسترس در هر نقطه از جهان و ضامن ارتباط دو سویه بین سرمایه‌گذار و سرمایه‌پذیر دانست و ابراز کرد: ارائه سرویس‌های الکترونیک در پرتال‌های مناطق آزاد به منظور کاهش هزینه و زمان ارباب رجوع، سرمایه‌گذار و فعالان اقتصادی، ارتقای سطح وب سایت‌های موجود از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی صرف به وب سایت‌های خدمات رسان، بهره‌گیری از سرویس ارتباطی WAN بین مناطق آزاد کشور با هدف افزایش سرعت انتقال داده‌ها و امنیت بیشتر و هماهنگی گسترده‌تر با سازمان فناوری اطلاعات ایران از جمله اهداف راه‌اندازی پرتال مذکور است.

طاهریان، درباره رویکرد آینده حوزه IT و ICT در مناطق آزاد خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت امنیت اطلاعات و شبکه داخلی بین مناطق، برگزاری دوره‌های آموزشی در این رابطه و گسترش خدمات دولت الکترونیک به زبان‌های مختلف در پرتال‌های هر منطقه، از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های این حوزه را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول