اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان آوج:

جوانان ایرانی با قدرت هیمنه استکبار را در هم می‌شکنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان آوج گفت: جوانان ایرانی با تمام قدرت هیمنه استکبار جهانی را در هم می‌شکنند و آنان را به زودی شکست خواهند داد.

جوانان ایرانی با قدرت هیمنه استکبار را در هم می‌شکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج، حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی عصر امروز در دیدار با تعدادی از فعالان فرهنگی در شهرستان آوج با بیان اینکه امروز امر بسیار مهم سازندگی و آبادانی یک تکلیف برای آحاد ملت ایران است، اظهار کرد: لازم است که مردم و مسئولان در فضایی صمیمی و به دور از اختلافات و حواشی دیگر به فعالیت و تولید پرداخته و اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در بین کشور‌های دیگر تضمین کنند.

امام جمعه شهرستان آوج افزود: دشمنان امروز به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه تلاش می‌کنند تا با انواع ابزار‌ها و حربه‌ سبب یأس و کاهش وابستگی ملت به نظام اسلامی شوند، اما قطعا ملت ایران با ایمان و اراده قوی پاسخ تمام کینه‌توزی‌ها و دشمنی‌های غرب و استکبار را می‌دهد.

وی با بیان اینکه امروز توجه به امور فرهنگی و همچنین زیربنایی از اهمیت بسیار ویژه‌ای در سطح جامعه برخوردار است، تصریح کرد: وظیفه نهاد‌های فرهنگی و مراکز دینی است که در پناه تعالیم و آموزه‌های دین مبین اسلام به فعالیت و تلاش فرهنگی پرداخته و سبب جلوگیری از گرایش شدید جوانان و نوجوانان نظام اسلامی به سوی منابع غربی و استکباری شوند.

امام جمعه شهرستان آوج با اشاره به اینکه تحریم و تهدید هیچ‌گاه نمی‌تواند ایران اسلامی را از مسیر اصلی رشد و توسعه بازدارد، عنوان کرد: جوانان و نخبگان ایران اسلامی امروز راه حقیقی خود را یافته و با قدرت و شجاعت کم‌نظیری در حال حرکت در این مسیر هستند و هیچ حکومتی در سراسر عالم نیز نمی‌تواند این مسیر پر‌عزت را برای ملت ایران از بین برده و نابود کند.

هاشمی لزوم همیاری همه‌جانبه دولت و مسئولان دیگر را امری حیاتی و مهم دانست و بیان کرد: امروز ایجاد وحدت و اشاعه فرهنگ تلاش بسیار بیشتر از گذشته در بخش‌های مختلف کشور احساس می‌شود و مسئولان باید با مدیریت صحیح‌تر مقدمات دست‌یابی کشور به قله‌های موفقیت را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه در عرصه‌های اعتقادی و ارزشی لازم است که برنامه‌های مختلفی برای جوانان در کشور صورت پذیرد، عنوان کرد: همه باید برای تحقق این مهم در جامعه تلاش کرده و از هیچ کوششی هم دریغ نکنند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول