اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

استکبار در تحریم خود‌ساخته خود به نفس‌شماری افتاده است

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: استکبار جهانی در تحریم اقتصادی خود‌ساخته برای ایران به نفس‌شماری افتاده و از این اقدام سخیف خود پشیمان است.

استکبار در تحریم خود‌ساخته خود به نفس‌شماری افتاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری ظهر امروز در جلسه کمیته نظارت بر بازار اردبیل در خصوص برگزاری نمایشگاه ضیافت در اردبیل اظهار داشت: نمایشگاه طرح ضیافت از 27 تیرماه در قالب 130 غرفه برگزار شده و کالاهای مورد نیاز مردم در آن عرضه می‌شود.

وی گفت: در این نمایشگاه سعی می‌شود اقلام پر‌مصرف و اجناس مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان بدون واسطه در اختیار آنها قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد:‌ در این نمایشگاه که در محل دایمی نمایشگاه‌های اردبیل برپا می‌شود اقلام مورد نیاز و پر‌مصرف مردم نظیر خوراکی،‌ پروتئینی به ویژه گوشت قرمز و مرغ و همچنین مواد لبنی و شیر توزیع می‌شود.

فرماندار اردبیل با یادآوری اینکه تلاش می‌شود اقلام پرمصرف و کالاهای مورد نیاز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت‌های تعاونی کارمندی و کارگری نیز توزیع شود، ‌یادآور شد:‌علاوه بر توزیع روغن، ‌شکر، ‌قند و تخم‌مرغ یک‌

هزار و 770 تن برنج نیز در ایام برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا برای متقاضیان توزیع می‌شود.

اکبری با یادآوری اینکه درحال حاضر عملیات توزیع مرغ گرم در 20 نقطه شهری و در ساعات مختلف عرضه می‌شود،‌ گفت: با افزایش سهم مصرف مورد نیاز خانواده‌ها در تامین مرغ گرم با نرخ مصوب 4 هزار و 700 تومان هم اکنون توزیع آن به صورت روزانه با 70 هزار تن افزایش یافته است که با استمرار آن در روزهای آتی قطعاً کاهش قیمت مرغ گرم را شاهد خواهیم بود.

این مسئول نظارت مراجع قانونی بر قیمت کالاها را در مراقبت از وضعیت موجود و مقابله با گرانی‌ها ناموجه دانست و افزود:‌ اطلاع‌رسانی صحیح و اصولی و روشنگری‌های واقعی می‌تواند با جلب مشارکت مردمی در همراهی مسئولانه آنها فضا را از افزایش التهابات کاذب و رفتار سود‌جویانه برخی‌ها سلب کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیطنت‌های دشمنان و نبرد خصمانه نظام سلطه در مقابله با آرمان‌های بلند ملت ایران بیان داشت: اگر اتحادیه اروپا و کشورهای غربی توان رویارویی و زور‌گویی از موضع نظامی و رزمی را برای خودشان در مقابله با ملت انقلابی و مومن ایران هزینه‌آور و خسارت‌بار تعریف می‌کنند این نشان غرور ایرانیان است.

اکبری تاکید کرد:‌در جنگ نابرابر و به ظاهر نرم این بازار موضع اقتصادی سعی در تحریم ایران دارند غافل از این که این ملت در نبرد 33 ساله خود با زور‌گویان عالم همیشه در تحریم و تهدید به سر برده و از فشارهای خصمانه آنها آبدیده‌تر گشته است.

وی در پایان سخنان خود تدبیر و هوشمندی کارگزاران دولت در رفع نیازمندی‌های اجتماعی و همچنین روشنگری افکار عمومی در کاهش التهاب کاذب و عملیات روانی بدخواهان را ضروری دانست و اظهار داشت:‌ تامین نیازمندی‌های مراکز تولیدی در داشتن نهاده‌های دامی سوخت و تزریق امکانات نقدینگی از یک طرف و تدبیر برای توزیع مواد پروتئینی و گوشت مرغ برای رفع نیازمندی خانواده‌ها را از سوی دیگر می‌تواند از افزایش بی‌رویه قیمت‌های کاذب در بازار جلوگیری کند.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول