اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علم‌الهدی:

استکبار از اقتدار مردم ایران سیلی خورد

خبرگزاری فارس: امام جمعه مشهد گفت: استکبار سیلی اقتدار نظام را با پشتوانه‌های چندین ساله مردم ایران از این نظام خورده است.

استکبار از اقتدار مردم ایران سیلی خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه مشهد که با حضور جمع کثیری از زائران مردم مشهد در صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: شما مردم انقلابی به دنبال ولایت هستید و در این‌ راه پای این نظام و آرمان‌های این نظام ایستاده‌اید و آمریکا سیلی از شما ملت و مردم خورده است.

خطیب جمعه مشهد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مسئولان قضایی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به بصیرت و بینش سیاسی مردم اشاره کردند که در این ارتباط و برای مقابله با این نظام اکنون استکبار تنها در مقابل این نظام جریان‌های سیاسی و خط انقلاب ما  نیست.

وی ادامه داد: در این راه استکبار در مقابل شما مردم ایستاده است چرا که شما در پای ولایت و نظام ایستاده‌اید و در این ارتباط آمریکا با شما دشمن است و خشم تا سرحد نابودی شما است.

 

توسعه استکبار با وجود شما از بین رفت

وی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با توسعه استکبار گفت: استکبار به دنبال براندازی شما مردم ولایت‌مدار است چرا که اگر شما مردم نبودید جلوی توسعه و پیشرفت این استکبار گرفته نمی‌شد.

 

آقایی ملت در استکبارستیزی است

امام جمعه مشهد ادامه داد: اکنون عزت و آقای که دارید در پی استکبارستیزی است که شما ملت در مقابل آمریکا و اسرائیل داشته‌اید و در این راه چنانچه ذره‌ای از این استکبار ستیزی در وجود شما کم شود جرقه ذلت و خواری خودنمایی می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به جشن‌های ده مهدویت و نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: طلوع صبح نیمه شعبان در حال دمیدن است و نقطه عشق به این امام غایب در دل‌ها در جا پر کشیدن است.

وی افزود: نیمه شعبان نمایشگاه ساحت بقیه الله امام عصر (عج) است و در این روز هر کس و حتی به اندازه‌ای خیلی کوچک ارادت و عشق خود را در این روز به نمایش می‌گذارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولان به ویژه مسئولان فرهنگی خواستار توجه بیش از پیش این مسئولان در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در سطح شهر مشهد شد.

امام جمعه مشهد گفت: در چند سال اخیر شاهد آن بودیم که فعالان عرصه فرهنگی در ارتباط با برگزاری باشکوه جشن‌های نیمه شعبان اقداماتی را با توجه به ضرورت و نیازی که در این ارتباط احساس می‌شد، انجام دادند اما باید در برگزاری این جشن‌ها توجه ویژه‌ای به نوع برگزاری جشن از سوی مسئولان فرهنگی و برگزار کننده منظور شود.

 

جشن مهدویت با شادی مبتذل تفاوت دارد

علم‌الهدی گفت: در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان مناسبت ندارد که در گوشه و کنار شهر و در زاویه پارک‌ها و مکان‌های تفریحی شاهد آن باشیم که برنامه‌های با عنوان شادی اما مبتذل برای این روز برگزار شود این برنامه‌های مبتذل عشق به امام زمان(عج) و شادی برای این روز نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری به راهپیمایی روز نیمه شعبان در مشهد اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های ارزشی و سازنده ای که سال‌هاست در مشهد برگزار می‌شود راهپیمایی است که در صبح روز نیمه شعبان در مشهد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: البته این راهپیمایی نیز امسال و پس از برگزاری دعای ندبه در عرصه میدان شهدای مشهد به طرف حرم مطهر رضوی نیز برگزار می‌شود.

علم‌الهدی در ادامه خطبه‌های امروز مشهد به حضور مسئولان قضایی در گذشته و در مشهد اشاره کرد و گفت: هفته گذشته و به برکت حضور مقام معظم رهبری در این شهر اتفاقات مبارکی صورت گرفته که از جمله آن می‌توان به برگزاری همایش ارزشمند قوه قضائیه در مشهد و نیز حضور قاریان شرکت کننده مسابقات بین‌المللی قرآن در مشهد اشاره کرد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول