اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌ زهرا:

استکبار به دنبال بی‌اعتبار کردن ارزش‌های انقلاب است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌ زهرا گفت: استکبار به دنبال بی‌اعتبار کردن ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی در بین جوانان است.

استکبار به دنبال بی‌اعتبار کردن ارزش‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا حجت‌الاسلام مهدی عباسی عصر امروز در همایش فرهنگ اسلامی با بیان اینکه ترویج هرچه بیشتر حجاب در جامعه برای مقابله با شبیخون‌های گسترده دشمنان در عرصه فرهنگی بسیار مهم است، اظهار کرد: امروز غرب به دنبال این است که با تهاجم و حمله به ارزش‌های دینی موجب بی‌اعتبار شدن آرمان‌های دینی در جامعه و به ویژه در بین جوانان و نوجوانان شده و آنان را از مسیر اصلی دستیابی به معیارهای حقیقی و ناب اسلامی باز دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌ زهرا با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش برای ترویج و اشاعه فرهنگ ضد ارزشی و اسلامی در جامعه هستند، افزود: وظیفه امروز جوانان این است که در پرتو منویات و دستورات دین مبین اسلام راه پیشرفت را در پیش گرفته و زمینه را برای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صحنه جهانی را فراهم کنند.

وی عرصه‌سازی و جلوگیری از اجرای برنامه‌های کم اثر و بی‌نتیجه را برای گسترش تعالیم فرهنگی در جامعه بسیار ضروری و مهم برشمرد و بیان کرد: متولیان و مدیران اجرایی در کشور باید با توجه قرار دادن این مسئله بسیار مهم نسبت به تلاش برای حفظ فرهنگ اسلامی اقدام کرده و در این مسیر نیز از استعداد‌ها و علایق مختلف گروه‌های جوان و پر انرژی جامعه استفاده کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه تشویق جوانان به انجام فریضه‌های گوناگون دینی موجب افزایش پایبندی آنان به آموزه‌های اخلاقی و ارزشی دین مبین اسلام می‌شود، عنوان کرد: در این حوزه نیز نقش روحانیون و مبلغان فرهنگی و دینی بسیار مؤثر بوده که باید با دغدغه و تلاش بیشتر موجب سعادتمندی و رستگاری نظام اسلامی شوند.

عباسی بهره‌گیری از اندیشه‌های جوان، پویا و با نشاط را در جامعه تضمین کننده و پیش‌برنده اصلی اهداف اسلامی دانست و یادآور شد: همانگونه که در ایام دفاع مقدس رزمندگان با توکل بر خداوند متعال و اراده قوی موجب شکست و دفع توطئه‌های سنگین نظام ستمگر و زورگوی سلطه شدند، امروز نیز باید با همان اندیشه و اراده قوی بستر و عرصه‌ای مناسب و تمام عیار را برای نابودی و یأس نقشه‌ها و دسیسه‌های شوم استکبار و غرب فراهم کرد.

وی در خاتمه با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران امروز دولت‌های مستکبر را به زانو در آورده است، تصریح کرد: لازم است که وحدت و یکپارچگی زمینه را برای اعتلای اسلام در جهان مهیا کرده و سبب رستگاری مسلمانان شویم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول