اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفظ آثار استان اردبیل:

استیصال استکبار ناشی از نخوت آنهاست

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: استیصال نظام استکباری و در رأس آن امریکا ناشی از نخوت و خودکامگی آنهاست.

استیصال استکبار ناشی از نخوت آنهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذکی‌الله خوشبخت ظهر امروز در مراسم آغازین طرح بصیرت بسیجیان در نمین اظهار داشت: استکبار جهانی امروز در یک فضای غبار‌آلود گرفتار شر خود شده است که نتیجه آن جز ناکامی و تسلیم شدن روز‌افزون چیز دیگری نیست.

وی خاطرنشان کرد:‌ استکبار جهانی احساس می‌کند با تحریم ایران اسلامی می‌تواند زهر چشمی از ملت ایران بگیرد در حالی که ریل پیشرفت و توسعه این کشور و ملت غیرتمند آن توقف‌ناپذیر است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با درک شرایط جهانی سال‌هاست که شعار سال را با محوریت اقتصاد معرفی می‌کند، یادآور شد: امسال نیز نامگذاری سال به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی یک پادزهر واقعی در برابر حرکت تحریم‌گونه نظام استکباری است که ضرر و زیان آن را جبهه کفر بیشتر از دیگران درک می‌کند.

خوشبخت گفت:‌ سنگر تولید ملی سنگر جهاد فرد فرد ایرانیان علیه تحریم امریکا و استکبار جهانی است که حضور در این جبهه خود بزرگترین عبادت و اسلحه در برابر نظام‌های بیگانه است.

این مسئول بیان داشت: در انقلاب اسلامی ایران همه باید مجاهدت حقیقی در مسیر توسعه کشور، تقویت جبهه تولید ملی و استفاده از کالای ایرانی داشته باشند چراکه اصلی‌ترین دشمن ما امروز سستی و تنبلی در عرصه تولید و خودکفایی است که می‌تواند بزرگترین ضربه را به ساحت بالندگی و پویایی نظام اسلامی وارد کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل یکی از ویژگی‌های رفتار و سلوک بسیجی‌وار را پرهیز از تجمل‌گرایی و اسراف توصیف کرد و افزود: ما برای نشان دادن قدرت اقتصادی خود باید با مصرف کالای ایرانی، دوری از هرگونه اسراف به گونه‌ای رفتار کنیم تا عرصه تولید و کار‌آفرینی تقویت شده و جبهه خوداتکایی به بالندگی واقعی برسد.

 خوشبخت در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با هرگونه یاوه‌گویی رژیم صهیونیستی و امریکا اشاره کرد و ادامه داد: اجرای موفق رزمایش پیامبر اکرم (ص) توسط سپاه و انجام آزمایش‌های موشکی موفقیت‌آمیز نشان داد که معادله دشمن در ناامید کردن ملت ایران به سنگ خورده است.

وی تصریح کرد: این حرکت‌ها و اقدامات امید‌بخش نشان می‌دهد که تحریم نفتی ایران از سوی 21 کشور اروپایی نه تنها هیچ تاثیری در اراده ملت نداشته بلکه به ناکام بودن جبهه کفر منجر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در پایان سخنان خود شاخصه بسیج را ولایت‌مداری و بصیرت حضور در تمام صحنه‌ها توصیف کرد و اظهار داشت: بسیجیان ما امروز بیش از هر زمان دیگر به هوشیاری و مراقبت در برابر ترفندهای استکبار جهانی نیاز دارند تا بتوانند سرزندگی نظام اسلامی را حفظ و احیا کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول