اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

جنگ با استکبار تداوم دارد

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: امروز جنگ با استکبار در حال انجام است و استکبار هم می‌داند هدف ما الهی است.

جنگ با استکبار تداوم دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، اسماعیل نجار در یادواره شهدا این شهرستان گفت: ششم و هفتم تیر ماه 1360 دو حادثه بزرگ در تاریخ ملت ایران رقم خورد که صفوف محرمان و نامحرمان انقلاب اسلامی را از هم جدا و چهره نفاق را مشخص کرد.

اسماعیل نجار افزود: ششم تیر سوء قصد به جان مقام معظم رهبری و هفتم تیر حادثه انفجار حزب جمهوری اسلامی به وقوع پیوست و خداوند عنایت کرد تا رهبر معظم انقلاب اسلامی از این سوء قصد سالم ماندند تا امروز سکان‌دار کشتی پرتلاطم انقلاب باشند.

وی تصریح کرد: حادثه هفتم تیر نیز منافقان را از انقلاب اسلامی برای همیشه جدا کرد و ملت ایران با اتحاد خود در برابر منافقان ایستاد و حساب آنان از ملت جدا شد.

استاندار کرمان تصریح کرد: 250 هزار شهید پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی شد تا امروز شاهد پیروزی انقلاب اسلامی حتی در شاخ آفریقا باشیم.

وی گفت: ملت ایران این نظام را به راحتی به دست نیاورده که با تحریم‌ها و توطئه‌ها و حوادث از میدان بیرون رود.

نجار عنوان کرد: قطعاً راه شهدا ادامه دارد و امروز جنگ با استکبار در حال انجام است و استکبار هم می‌داند هدف ما الهی است.

وی همچنین اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها را را دور زدن تحریم‌ها توسط ملت ایران ارزیابی کرد و گفت: از آغاز هدفمندی یارانه‌ها بیش از 30 درصد مصرف گندم کاهش یافته که این 30 درصد بیش از 4 میلیون تن صرفه جویی در گندم و معادل مصرف 18 سال گندم استان کرمان است.

استاندار کرمان ترس دشمنان ملت ایران را به واسطه نبود تأثیرپذیری ملت از توطئه‌ها و نقشه های آنان برشمرد و افزود: وقتی هدف مقدس باشد نتیجه کار خدایی و ماندنی است و مقابله با ملتی که به دنبال هدفی مقدس است به معنای بی اثر بودن توطئه دشمنان است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز استقرار نظام اسلامی را نتیجه حضور جوانان برومند کشورمان در جبهه‌های حق علیه باطل عنوان کرد و گفت: کدام پدر و مادری رضایت داشت به خاطر مادیات دنیوی حتی زخمی بر دستان فرزندش ایجاد شود.

شهباز حسن‌پور افزود: بنابراین هدف نظام اسلامی و شهدا استقرار و حاکمیت اسلام بود که به لطف خدا محقق شد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول