اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

پایگاه‌های استکبار زیر نظر موشک‌های سپاه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: تمام پایگاه‌های استکبار در منطقه و فرا‌منطقه زیر نظر و هدف موشک‌های برد بلند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

پایگاه‌های استکبار زیر نظر موشک‌های سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت خطاب به نمازگزاران اظهار داشت: تقوا پیشه و از واجبات پیروی و از محرمات دوری کنید که طبق خطبه 183نهج‌البلاغه هرکس تقوا پیشه کند راهی برای رهایی از فتنه‌ها در برابرش گشوده می‌شود.

وی افزود: طبق بیانات بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که فرمودند صدای شکسته شدن استخوان‌های کمونیسم شنیده می‌شود که این نشانه‌ای از تقوا زیاد ایشان دارد.

عسکری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خاطرنشان کرد: در زمینه مهدویت موضوع‌های زیادی از جمله امید به عدالت که مبتنی با نگرش اسلام است که این اندیشه مخالف با اندیشه مارکسیستی و کمونیست است، را می‌توان بیان داشت.

وی خاطرنشان کرد : یکی از تفاوت‌های شریعت پیامبر اسلام و شریعت حضرت عیسی ابهام در مورد موضوع منجی است که تمام ابهام‌های موجود در دین مسیح در مورد این موضوع در شریعت اسلام حل و تعریف شده است.

وی خاط‌رنشان کرد: بحث منجی در تمام ادیان و قوم‌های دنیا وجود دارد ولی هیچکدام از آنها مانند دین اسلام به صراحت مشخصات منجی را اعلام نکرده است.

عسکری با اشاره به ویژگی‌های دنیا در زمان منجی بیان داشت: جهانی شدن عدل و قسط، فراگیر بودن دین اسلام، خاموش شدن آتش فتنه فتنه‌گران و حکمرانی صالحان بر جهان و خروج مستضعفان از سلطه سلطه‌‌گران از جمله این موارد است.

وی با اشاره به روز جوان عنوان داشت: خداوند در قرآن قشنگ‌ترین، مهمترین و باشکوه‌ترین صفت را صفت جوان اعلام می‌دارد که نمونه بارز آن دادن این صفت به حضرت ابراهیم در زمان شکستن بت‌ها است.

عسکری خاطرنشان کرد: ملت مسلمان مصر با ایستادگی در برابر خواست رژیم صهیونیستی مبنی بر عدم انتخاب محمد مرسی، با انتخاب ایشان به عنوان رئیس جمهور مشت محکمی بر دهان آنها زدند.

وی همچنبن با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم 7سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمام پایگاه‌های استکبار در منطقه و فرا‌منطقه زیر نظر و هدف موشک‌های برد بلند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول