اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان:

استکبار به دنبال تقویت جایگاه نامشروع رژیم صهیونیستی در منطقه است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان اهداف استکبار جهانی در حمایت از رژیم صهیونیستی را برای تقویت جایگاه نامشروع آن در منطقه خاورمیانه دانست.

استکبار به دنبال تقویت جایگاه نامشروع رژیم صهیونیستی در منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده صبح امروز در همایش بخشداران استان در محل سالن دولت استانداری اظهار داشت: استراتژی استکبار جهانی شکست محور مقاومت در منطقه و حمایت از ماهیت اشغالگری رژیم صهیونیستی و تقویت جایگاه نامشروع این رژیم در منطقه است.

وی افزود: محور مقاومت همواره به عنوان یکی از عوامل بازدارنده اقدامات سلطه‌گرانه کشورهای غربی و استکبار جهانی به شمار می‌رود و به همین دلیل مورد هجمه ایادی استکبار قرار گرفته است.

حسن‌زاده ادامه داد: در این راستا کشور سوریه و جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورهای مستقل منطقه با همکاری‌های خود مانع از تحقق زیاده‌خواهی‌های رژیم صهیونیستی شده به همین دلیل با توطئه‌های کشورهای استکباری مواجه شده‌اند.

وی تصریح کرد: اما مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی باید به این نکته واقف باشند که ما با تمام توان از ماهیت محور مقاومت دفاع می‌کنیم و اجازه تعرض آنها را به منافع کشورهای اسلامی منطقه را نخواهیم داد.

حسن‌زاده به بررسی نتایج نشست چند جانبه مسکو و نیز ژنو  پرداخت و گفت: قطعا اعمال‌نظر کشورهای همسایه سوریه و به ویژه جمهوری اسلامی ایران چاره‌ساز مشکل موجود خواهد بود و عدم توجه به مواضع همسایگان سوریه موجب ناکامی در  تصمیم‌های اتخاذ شده در این نشست‌ها می‌شود.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در منطقه حضور دارد و با احاطه بر تنگه مهم و استراتژیک هرمز هرگونه تحرک و فعل و انفعال دشمنان و بدخواهان انقلاب را رصد و در موقع مقتضی اقدامات لازم را برای دفاع از تمامیت ارضی و منافع ملی خود به کار خواهد بست.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار شجاعت و بی‌باکی را از ویژگی‌های بارز دولت خدمتگزار برشمرد و گفت: دولت مصمم است با استفاده از همه توانایی‌های خود از منافع و دستاوردهای نظام و مردم دفاع کند.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: اعمال تحریم‌ها علیه ایران در حقیقت ضربه‌زدن به منافع دیگر کشورهاست و در واقع تاثیر منفی این اقدام دامن آنها را خواهد گرفت و از سوی دیگر در داخل کشور نیز مردم و مسئولان با اتحاد و همدلی همانند دیگر عرصه‌های انقلاب با صلابت به مقابله با این تحریم‌ها خواهند پرداخت و قطعا موفقیت از آن ملت بزرگوار ایران است.

وی در ادامه خطاب به بخشداران استان گفت: باید با تلاش و کوشش مضاعف امورات مردم را در حوزه فعالیت خود بررسی کرده و با نظارت بر اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه روستاها به عنوان نماینده شایسته دولت به صورت خالصانه در راه خدمتگزاری به آنها تمام وقت و توان خود را صرف کنید.

در ادامه این جلسه برخی از بخشداران به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در مورد مشکلات و نارسایی‌های حوزه فعالیتشان پرداخته و راهکارهای رفع این موانع را ارائه دادند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول