اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین زهرا:

هدف استکبار زیر سئوال بردن اصل اسلام دوستی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: هدف استکبار جهانی زیر سئوال بردن و تخریب اصل اسلام دوستی ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی است.

هدف استکبار زیر سئوال بردن اصل اسلام دوستی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا مصطفی شاه محمدی عصر امروز در دیدار با جمعی از جوانان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه برپایی طرح ولایت در کشور موجب تربیت قوی و هرچه بیشتر جوانان و دانشجویان برای مسئولیت‌پذیری در جامعه اسلامی می‌شود، اظهار کرد: باید با سرمایه‌گذاری مناسب بر روی دانشجویان و جوانان از سوی مسئولان و متولیان اجرایی در کشور زمینه برای درخشش و کشف استعداد‌های آنان فراهم شود.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا افزود: قطعا با توکل بر خداوند متعال و تلاش و همت خستگی ناپذیر می‌توان گام‌های موفقیت و پیشرفت را در کشور با سرعت بیشتری ادامه داد و سبب اقتدار نظام اسلامی شد.

وی با بیان اینکه غرب و استکبار امروز به دنبال این هستند تا با بهره‌گیری از انواع ابزار و ترفند‌های شوم خود اصل اسلام دوستی و ولایت‌مداری ملت شهید پرور و قدرشناس ایران اسلامی را زیر سئوال برده و موجب یأس ملت از آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی شوند، تصریح کرد: وظیفه امروز دانشجویان در دانشگا‌ه‌ها و مراکز آموزشی در سراسر کشور این است که با ایمان قوی و اراده محکم مانع از نفوذ دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم غیر اخلاقی استکبار جهانی شده و آنان را در اهداف، برنامه‌ها و همچنین مقاصد غیر دینی خود ناکام گذارند.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا حضور آگاهانه و با بصیرت آحاد ملت و به ویژه نسل جوان انقلاب اسلامی را در عرصه‌های حمایت از ولایت فقیه بسیار ارزشمند و نیز چشمگیر عنوان و بیان کرد: دشمنان با هر حضور و مشارکت حداکثر ملت در صحنه‌های ملی و مذهبی به شدت خوار شده و با خفت از صحنه دشمنی با ملت ایران اسلامی کنار می‌روند.

شاه محمدی با بیان اینکه لزوم اجرای برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی برای مقابله با تهاجم اجتماعی دشمنان در عرصه جنگ نرم بسیار حساس و شدید است، عنوان کرد: امیدواریم که با دغدغه و احساس مسئولیت بیشتر از سوی مسئولان زمینه برای تداوم روند پیشرفت و توسعه فرهنگی و اجتماعی در جامعه ادامه داشته و سبب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شود.

وی فشار‌ها و تهدید‌های غرب علیه جمهوری اسلامی ایران را بی‌اثر و شکست خورده عنوان و تصریح کرد: ملت ایران امروز هم در عرصه سازندگی و پیشرفت پوزه استکبار و غرب را به خاک مالیده و آنان را از دست‌یابی به مقاصد خود ناکام می‌گذارد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول