اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز:

سپاه در صورت لزوم خلیج فارس را جهنم استکبار می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز تهران بیداری اسلامی را قدرتی دانست که توانست کمر اروپا و آمریکا را بشکند گفت: ایران اسلامی نیز با پیشرفت‌هایی که داشته اکنون تکیه‌گاه امت بزرگ اسلامی است.

سپاه در صورت لزوم خلیج فارس را جهنم استکبار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهدای حزب جمهوری اسلامی در یاسوج اظهار کرد: امروز دشمن تمام قد در برابر نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

وی به نقش رهبری در موفقیت‌های کشور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی اشاره کرد و گفت: کشوری نمی‌تواند به آسانی در جهان به عنوان محور قرار گیرد مگر این که رهبری بصیر و روشنگر داشته باشد.

ابراهیمی با بیان این‌که اگر یک رهبر نتواند آرمان‌های یک ملت را در خود جمع کند، موفق نخواهد شد، تصریح کرد: امروزه رهبری ما همه قشرها اعم از عامه مردم و اندیشمندان و متفکران و همه صنوف را به واسطه علم و دانش و درایت و ایمان خود اقناع کرده‌اند.

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز تهران ادامه داد: امام و رهبری از یک سنخ هستند و می‌دیدیم که وقتی امام سخن می‌گفت اشک مردم را درمی‌آورد.

ابراهیمی با ذکر این مطلب که امام راحل اسلام را در مقابل جهان کفر قرار داد، به الگوبرداری امت اسلامی از الگوی ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: اکنون می‌شنویم که همسر محمد مرسی در بلاد اسلامی مصر از کاخ‌نشینی ابراز بیزاری می‌کند و می‌گوید ما خادم مردم مصر هستیم.

وی بیداری اسلامی را قدرتی دانست که توانست کمر اروپا و آمریکا را بشکند و ادامه داد: ایران اسلامی نیز با پیشرفت‌هایی که داشته اکنون تکیه‌گاه امت بزرگ اسلامی است.

این عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز تهران به پیشرفت‌های ایران اسلامی در زمینه تسلیحات دفاعی اشاره کرد و گفت: در سال‌های اولیه انقلاب و در دهه 60 افتخار نمایندگی امام در وزارت دفاع را داشتم که در آن روزگار تنها با کمک آلمان‌ها توانایی ساخت اسلحه "ژ.3" را داشتیم.

ابراهیمی افزود: به لطف وجود جوانان متعهد و متخصص امروزه سپاه قادر است خلیج فارس را جهنمی برای استکبار جهانی کند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول