اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌کل دادگستری سیستان‌وبلوچستان:

استکبار در تحریم‌ها از ابزارهای ناجوانمردانه استفاده می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس‌کل دادگستری سیستان‌وبلوچستان گفت: امروز دشمنان نظام برای رسیدن به اهداف شوم خود از ابزارهای ناجوانمردانه استفاده می‌کنند.

استکبار در تحریم‌ها از ابزارهای ناجوانمردانه استفاده می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در سمینار قانون و حرفه‌ پزشکی اظهار داشت: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا ایران اسلامی را در تنگنا قرار دهد و در این راه از ابزارهای ناجوانمردانه استفاده‌ می‌کند که یکی از این ابزارها متوجه جامعه پزشکی است.

وی افزود: در تمام دنیا پزشکان برای نجات جان انسان‌ها تلاش‌ می‌کنند اما امروز استکبار با تحریم‌های گوناگون و سیاست‌های استکباری موانع بسیار زیادی در این مسیر ایجاد کرده است.

رئیس‌کل دادگستری سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: جامعه پزشکی ایران جامعه‌ای شریف بوده و آلودگی در آن بسیار کم است اما یک مورد هم زیاد است و نباید حتی یک مورد قصور و تقصیر در آن وجود داشته باشد.

حمیدی بیان کرد: با توجه به پیشرفت‌های روزافزون در زمینه‌های مختلف، پزشکان باید بار علمی خود را افزایش داده و با علوم و فنون روز دنیا بیشتر آشنا شوند.

وی با بیان اینکه در قرآن در زمینه شغل پزشکی تعبیرات بسیار زیبایی وجود دارد، افزود: حرفه پزشکی از حرفه‌های با اهمیت و مقدس از دیدگاه اسلام و قرآن است و پزشکان باید به خدمتی که ارائه می‌‌دهند افتخار کنند.

رئیس‌کل دادگستری سیستان‌وبلوچستان برگزاری این‌گونه‌ برنامه‌ها را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: برگزاری این گونه سمینارهای آموزشی که در آن پزشکان با مسائل و قوانین پزشکی بیشتر آشنا می‌شوند می‌تواند در کاهش قصورات پزشکی تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول