اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرمسار:

پاسداران هرگز با استکبار همراه نمی‌شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه گرمسار گفت: پاسداران نظام جمهوری اسلامی ایران هرگز با استکبار همراه نمی‌شوند.

پاسداران هرگز با استکبار همراه نمی‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، حجت‏الاسلام علی مهدی‌نژاد ظهر امروز در مراسمی که به همت سپاه پاسداران ناحیه گرمسار برگزار شد، اظهار داشت: امام حسین(ع) هر عملی که انجام می‌داد از جانب خدا بود و پاسداران نیز باید تنها برای خدا فعالیت کنند و حب و بغض آنها برای خدا است.

امام جمعه گرمسار افزود: دین‌داران و علی‌الخصوص پاسداران اگر با استکبار همراه نمی‌شوند و اگر با کسی دوست هستند، تنها برای رضای خدا است.

وی با بیان اینکه ولادت امام حسین(ع) بزرگ پاسدار اسلام روز پاسدار نامیده شده است، افزود: باید درس پاسداری را از این امام عزیز آموخت و او را در تمامی مراحل زندگی الگوی خود قرار داد.

امام جمعه گرمسار تصریح کرد: آحاد جامعه در قبال شهدا و پاسداران شهید مدیون هستیم و باید همه ساله این روزها را یاد کنیم و اگر در حدود الهی و رعایت تکالیف دقت کنیم، می‌توانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

امام جمعه موقت سرخه نیز اظهار داشت: پاسداری یکی از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام علی نطنزی گفت: حضور به موقع و مخلصانه در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن از اساسی‌ترین و مهم‌ترین وظایف پاسداران، این سبزپوشان ولایت است.

وی با تقدیم هدایایی از زحمات و تلاش‌های مخلصانه کارکنان حوزه مقاومت سرخه از فرماندهی سپاه سرخه و سعی و کوشش بسیجیان در راه اعتلای شجره طیبه بسیج تقدیر کرد.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول