اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

استکبار با تحریم خود را به زحمت انداخته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: استکبار جهانی با تحریم بی‌ثمر خود علیه ملت مسلمان ایران تنها خودش را به زحمت انداخته است.

استکبار با تحریم خود را به زحمت انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بیله‌سوار اظهار داشت: آمریکا و سردمداران او با تشدید تحریم‌ها تلاش می‌کنند تا ملت ایران را به زانو درآورند در حالی که نتیجه این تحریم‌ها جز بی‌اعتبار کردن نظام استکباری نبوده است.

وی با یادآوری این‌که ملت ایران با اراده در جبهه مقابله با استکبار تمام فشارها و ناعدالتی‌ها را تحمل می‌کند، تصریح کرد: ما با تکیه بر توان نیروهای بومی و جوان خود و راهبرد منطقی سعی می‌کنیم از تحریم‌ها فرصتی برای بالندگی و سازندگی پیدا کنیم.

قیاسی در ادامه سخنان خود عید نیمه شعبان را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: جامعه منتظر و مؤمن منتظر ظهور شاخصه‌هایی دارد که یکی از این شاخصه‌ها پایبند بودن به اصول و مبانی اسلامی، دینی و معرفتی است.

این مسئول با برشمردن ویژگی فرد منتظر اضافه کرد: فرد منتظر هرگز خستگی به خود راه نمی‌دهد و در رسیدن به اهداف و آرمان‌های مکتبی و اسلامی خود با اراده در برابر همه ناملایمتی‌ها ایستاده است.

وی با بیان این‌که شاخصه جامعه منتظر دوری از هرگونه گناه و ناپاکی است، ادامه داد: در جامعه منتظر هیچ سراغی را نمی‌توان از بدحجابی و بی‌حجابی گرفت بلکه ضرورت دارد همه نسبت به اصول اعتقادی پایبند باشند.

به گزارش فارس، امام جمعه بیله‌سوار در ادامه سخنان خود فصل برداشت محصول کشاورزی و ضرورت پرداخت زکات از سوی زارعان را یادآور شد و بیان کرد: مالی که زکات آن پرداخت نشود مال حرام و گناه به شمار می‌رود که نباید جامعه را اسیر چنین مال ناپاک کرد.

قیاسی در پایان خطبه‌های نماز مؤمنان را به تقوا و پرهیزکاری دعوت کرد و از مؤمنان معتقد خواست با حضور در مساجد و محافل مذهبی به طهارت بیشتر جامعه کمک کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول