اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت‏‌های امر به معروف شاهرود:

استکبار فشار از درون و بیرون نظام را مدنظر قرار داده‏ است

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت‏‌های امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود گفت: استکبار درصدد از بین بردن نظام اسلامی ایران است و دشمنان فشار از درون و بیرون نظام را مد نظر قرار داده‏‌اند.

استکبار فشار از درون و بیرون نظام را مدنظر قرار داده‏ است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، محمد جلیلی پیش از ظهر امروز در فراخوانی گردان عاشورای بسیج شاهرود که به منظور حفظ و انسجام نیروها برگزار شد، با اشاره به تهاجم پیچیده دشمنان در مقابله با نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: نظام اسلامی مقابل نظام سرمایه‏‌داری و ظالم‎ استکبار قرار دارد.

وی تصریح کرد: برای همین بوده که استکبار در صدد از بین بردن نظام اسلامی ایران است.

جلیلی با اشاره به جنگ نرم دشمن و تحریم‏‌های مختلف اقتصادی کشور افزود: آنان فشار از درون و بیرون نظام را مدنظر قرار داده‏‌اند.

مسئول هیئت‏‌های امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود ادامه داد: دشمنان تلاش دارند تا با همجمه‏‌های مختلف روانی و جنگ نرم و تبلیغات مختلف جامعه را علیه نظام برانگیزند که تاکنون موفق نشده و نخواهند شد.

جلیلی با تاکید بر احیای امر به معروف در جامعه گفت: ما اگر می‏‌خواهیم جامعه‏‌ای پویا و فعال داشته باشیم، باید امر به معروف و نهی از منکر را احیا کرده و در جامعه گسترش دهیم.

مسئول هیئت‏‌های امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود اضافه کرد: دشمن با استفاده از منکرات در صدد تخریب هویت و فرهنگ اسلامی ماست و تلاش می‏‌کند تا از این راه بر جامعه و نظام ما ضربه وارد کند.

یکی از فرماندهان بسیج نیز گفت: فراخوانی و سازماندهی گردان عاشورای شاهرود برگزار شد تا بسیجیان به آمادگی بیشتری برسند.

منصور آجدانی هدف از این فراخوان را سازماندهی و حفظ انسجام نیروها عنوان کرد و افزود: در این فراخوان، بیش از 150 نفر از بسیجیان عضو گردان عاشورا شرکت دارند.

وی گفت: در این فراخوان یک روزه که در مسجد ابوالفضل(ع) بین‏‌النهرین شاهرود برگزار شد، کلاس امداد و نجات و اطفای حریق برای شرکت‏‌کنندگان برگزار شد و بسیجیان در سازمان جدید گردان که در قالب حلقه‏‌های صالحین است، سازماندهی مجدد شدند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول