اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

نگرانی استکبار از اسلام شیعی است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت:‌ در حال حاضر تنها نگرانی استکبار از اسلام انقلابی و شیعی است.

نگرانی استکبار از اسلام شیعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان محمد رئوفی‌نژاد دوشنبه شب در پنجمین همایش تجلیل از فعالان عرصه‌های فرهنگی و دینی استان زنجان، اظهار کرد: استکبار نگران اسلام لیبرال و طالبانی نیست، بلکه نگرانی استکبار از توسعه و گسترش اسلام شیعی بر اساس مبانی اعتقادی اسلامی است.

وی با بیان اینکه مبارزه و جنگ بی‌امان دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی در طول 33 سال گذشته همواره دیده شده است، تصریح کرد: اسلام شیعی به دلیل سازش‌ناپذیری، عدم معامله و ملاحظه در مقابل استکبار قرار گرفته است.

استاندار زنجان ادامه داد: همه تلاش دشمنان تحت‌الشعاع قرار دادن حوزه دین و فرهنگ است که وظیفه فعالان فرهنگی و دینی برای حفظ حوزه فرهنگی و دینی بیش از دیگر اقشار جامعه است.

وی با اشاره به فعالیت سایت‌های مختلف از سوی استکبار به ویژه در حوزه دین تصریح کرد: برای مقابله با جنگ نرم دشمنان باید اهداف بیشتری تعریف کرد.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه در حال حاضر استکبار و صهیونیست‌ها به منظور دستیابی به اهداف خود تلاش می‌کنند، افزود: ترس استکبار از حوزه دینی جامعه اسلامی بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: همه اهداف دشمنان اسلام خدشه واردکردن به حوزه دین بوده و در این زمینه نیز تلاش‌های زیادی انجام می‌شود.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: همه افراد جامعه برای تحقق شعار سال وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه شعار سال تنها شعار اقتصادی نیست، افزود: ابعاد گسترده این شعار در بخش‌های دینی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دیده می‌شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به تحریم‌های صورت گرفته علیه نظام جمهوری اسلامی تحریم نفت را آخرین تیر دشمنان اسلامی عنوان کرد و افزود: برای تحقق شعار وظیفه سنگینی بر عهده حوزه‌های فرهنگی و دینی است.

وی بر ضرورت توجه و تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: هر گامی که برای تحقق شعار سال برداشته شود موجب کاهش فشارهای دشمنان علیه کشور می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید فعالان حوزه‌های فرهنگی و دینی در این زمینه پیشگام باشند، افزود: تحقق شعار سال وظیفه همگانی است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول