اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد مطرح کرد

تلاش استکبار ‌برای بر‌ هم زدن اندیشه مقاومت در خاورمیانه

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پارس‌آباد تلاش استکبار جهانی در سوریه را بر هم زدن اندیشه مقاومت در خاورمیانه با سردمداری ایران توصیف کرد.

تلاش استکبار ‌برای بر‌ هم زدن اندیشه مقاومت در خاورمیانه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار داشت: ما امروز از هیچ قدرت اهریمنی و افریط ترس و واهمه‌ای نداریم و معتقدیم کوتاه آمدن در برابر آنها یک ظلم بزرگ در حق مردم وفادار ایران است.

وی به مذاکرات اخیر هسته‌ای ایران با گروه 1+5 اشاره کرد و یادآور شد: جبهه کفر امروز با خواسته‌های نامشروع خود سعی می‌کند حق مسلم ملت ایران را در بحث انرژی هسته‌ای نادیده بگیرد در حالی که باید از هیاهو و غفلت خود شرم و حیا کند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد خاطرنشان کرد: ما امروز موظف هستیم در پشتیبانی از انقلاب اسلامی و مسئولان دلسوز این نظام به گونه‌ای حرکت کنیم تا دشمنان دین و اسلام نتوانند از برخی خلا‌ها به نفع خود استفاده کنند.

علوی تلاش استکبار جهانی در سوریه را بر هم زدن اندیشه مقاومت در خاورمیانه با سردمداری ایران توصیف کرد و افزود:‌ جای تأسف است که برخی از کشورهای منطقه و همسایه به خاطر منافع زود‌گذر خود حاضر شدند در کشور سوریه حمام خون به راه انداخته و انسانیت را فدای رفتارهای شیطانی کنند.

وی فرارسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد آخرین خیره الهی را یادآور شد و گفت:‌ حکومت امام عصر (عج) حکومت بر پایه عدل و قسط خواهد بود و به یقین به تمام ظلم و جور‌ها پایان خواهد داد.

وی یکی از خصوصیات جامعه منتَظر را شناخت ابعاد حکومت امام عصر (عج) برشمرد و بیان داشت: نباید به شبهه‌افکنی‌ها در این زمینه دامن زد بلکه ضرورت دارد فلسفه انتظار و قیام به ویژه برای جوانان درست و دقیق تبیین و تشریح شود.

علوی همچنین هفته قوه قضاییه را گرامی داشت و ادامه داد: عظیم‌ترین رسالت این دستگاه بر پایه عدالت در رفتار، صدور حکم و قضاوت است.

وی در پایان خطبه‌های نماز جمعه به اهمیت جایگاه قضاوت در دین اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: قضات پرچمداران حرکت اصلاحی در دستگاه قضایی هستند و باید مشکلات و معضلات معیشتی آنها به نحو مطلوب برطرف شود تا این دستگاه از سلامت نفس و عمل برخوردار شود.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول