اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اصفهان:

رزمایش پیامبر اعظم 7 قدرت سپاه اسلام به استکبار جهانی را نشان داد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اصفهان گفت: رزمایش پیامبر اعظم 7 که الهامی از جانب خداوند بود، قدرت سپاه اسلام به استکبار جهانی را به خوبی نشان داد.

رزمایش پیامبر اعظم 7 قدرت سپاه اسلام به استکبار جهانی را نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام سیدمجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه استکبار جهانی متوجه شده که نمی‌تواند با ایران اسلامی بجنگند، اظهار کرد: رزمایش سپاه که الهامی از جانب خداوند بود، قدرت سپاه اسلام به استکبار جهانی را به خوبی نشان داد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در چند روز گذشته رجزخوانی‌های بسیاری درباره ایران کرده بود، اما با به نمایش درآمدن قدرت موشک‌های شهاب یک، دو و سه و خلیج فارس، اسرائیل متوجه شد چنانچه قصد کوچک‌ترین حرکتی بر علیه ایران داشته باشد، یک روزه چیزی از آن باقی نمی‌ماند.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: دشمن به این حقیقت پی برده که دیگر قدرت نظامی حرف آخر را نمی‌زند، بلکه بیداری مردم و ایمان آنها به خدا قدرت بسیاری به آنها داده، به گونه‌ای که ستون استکبار را سست کرده است.

وی یادآور شد: اما با تمامی قدرتمندی نظام جمهوری اسلامی ایران امروز با خطر جدی تهاجم فرهنگی رو به رو هستیم که باید در این زمینه بسیار مراقب باشیم.

میردامادی افزود: امروز ده‌ها هزار سایت و امواج ماهواره‌ای علیه ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی وجود دارد که باید در برابر آن بیدار باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروزه دانشمندان و محققان بیشتری به سمت اسلام گرایش پیدا کرده‌اند، گفت: آمریکا از داشتن بمب اتم برای ایران نمی‌ترسد بلکه ترس و وحشت آنها از بیداری اسلامی و توجه کشورهای دیگر به انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر اینکه جهان باید آماده فراهم‌سازی شرایط ظهور امام زمان (عج) باشد، اظهار کرد: با ظهور امام زمان (عج) پرچم اسلام به دست انسانی معصوم و کامل می‌رسد و دنیا پر از عدل و داد می‌شود.

وی با اشاره به ایام شعبانیه و تولد حضرت امام زمان (عج) گفت: امام زمان (عج) در زمان حاضر به مانند یک خورشید پشت ابر که از تمام رفتار و گفتار ما آگاه است و نور حیات‌بخش ایشان به مردم می‌رسد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول