اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

تحریم چهره خشن استکبار را نمایان ساخت

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند با بیان اینکه توانایی انسداد تنگه هرمز قدرت ایران را به رخ جهان کشید، تحریم را عامل رونمایی چهره خشن استکبار خواند.

تحریم چهره خشن استکبار را نمایان ساخت

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام‏ محمد علاءالدینی ظهر امروز در آیین دشمن‏شکن و عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند که با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در آخرین فرمایشات خود با اشاره به تحریم‏های غرب فرمودند که تحریم‏ها، کشور را واکسینه کرد.

وی اضافه کرد: ماجراهای اخیر نشان داد که استکبار جهانی به دلیل مقاومت‏های دلیرانه امت اسلامی در ماه‏های گذشته مجبور به پررنگ‏سازی مبارزه خود با مردم ایران شده است.

به گفته امام جمعه دماوند، شدت گرفتن و بارزسازی مبارزه جهان غرب با ایران به دلیل اتخاذ تصمیماتی منطقی و به حق از سوی جمهوری اسلامی ایران، خود یک پیروزی بزرگ است.

وی تصریح کرد: دشمن با توجه به تجربیات خود در هشت سال دفاع مقدس و حضوری خشن همراه با توپ و تانک در جبهه مقابل امت اسلامی ایران، در سال‏های اخیر رنگ و لعابی دور از خشونت به خصومت‏های خود بخشیده بود.

 علاءالدینی اضافه کرد: این مهم بارها از سوی رهبر فرزانه انقلاب با سود جستن از تعابیری نظیر "چنگال آهنین آمریکا زیر دستکش مخملین" به مردم تذکر داده شده بود و مردم نیز از این امر آگاه شده بودند.

امام جمعه دماوند افزود: اما عظمت جمهوری اسلامی و مقاومت‏های مردم ایران در مقابل دسیسه‏های متعدد غرب، اوباما و اطرافیانش را مجبور به نشان دادن چهره واقعی و کریه خود کرده است.

وی افزود: هدف دشمنان اسلام و انقلاب از تشدید تحریم‏های اقتصادی و فشارهای سیاسی، تنگ کردن عرصه برای دامن زدن به نارضایتی‏های اجتماعی و سیاسی و در نتیجه تسلیم کردن خط مقاومت است.

علاءالدینی ادامه داد: این امر از سوی استکبار از روی ناچاری و با وجود تبلیغات عکس خشونت آنها بروز و ظهور پیدا می‏کند.

*توانایی انسداد تنگه هرمز، قدرت‏نمایی ایران در مقابل غرب

امام جمعه دماوند با اشاره به رزمایش اخیر نیروهای مسلح در خلیج فارس گفت: چندی پیش در خلیج همیشه فارس، فرزندان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قدرت خود را به رخ جهانیان کشیدند.

وی ادامه داد: ظرفیت ایران اسلامی در انسداد تنگه هرمز امروز خاری در چشم دشمنان و دلیلی برای تغییر مواضع خصمانه و تجدیدنظر در رفتار آنها است.

علاءالدینی، حضور کوفی عنان دبیرکل سابق سازمان ملل متحد و مسئول پیگیری موضوع سوریه در ایران را نشان‏دهنده قدرت کشورمان در تحولات منطقه و جهان خواند.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: این در حالی است که کشورهای غربی و ایادی منطقه‏ای آنها در ژنو نشست بدون حضور ایران را برای حل مسائل سوریه برگزار کرده بودند و در مرحله بعد خود متوجه نقصان این جلسات شدند.

انتهای پیام/ز10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول