اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 950 نفر از مهندسان در تبریز

المپیاد ورزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی المپیاد ورزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از حضور بیش از 950 نفر از مهندسان ورزشکار در دومین دوره المپیاد ورزشی این سازمان به میزبانی تبریز خبر داد.

المپیاد ورزشی سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یاشار جسور بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان آذربایجان‌شرقی گفت: این المپیاد به میزبانی سازمان نظام مهندسی آذربایجان‌شرقی و با شرکت بیش از 950 نفر از اعضای سازمان از نظام مهندسی‌های ساختمان سراسر کشور از 22 تا 29 خردادماه سال‌جاری در شهر تبریز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این المپیاد تیم‌های آقایان و بانوان از 30 استان کشور با هم به رقابت خواهند پرداخت؛ افزود: مهندسان ورزشکار کشور در طول برگزاری این رقابت‌ها در بخش آقایان در پنج رشته فوتسال، بسکتبال، تیراندازی، تنیس روی میز و شطرنج و همچنین در بخش بانوان در سه رشته تیراندازی، تنیس روی میز و شطرنج به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس روابط‌عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌شرقی؛ هدف از برگزاری این المپیاد را ارتقای سطح سلامت جامعه مهندسی کشور بیان کرد و افزود: اشاعه فرهنگ سلامت زیستی از سیاست‌های کلان و ارزشمند سازمان نظام مهندسی بوده و این امر خود پیام‌آور ارتقای میزان تندرستی در جامعه خواهد بود.

جسور در ادامه ضمن با اهمیت برشمردن جایگاه جامعه مهندسی در آماده کردن بستری امن برای زندگی و آسایش افراد جامعه خاطرنشان کرد: این سازمان علاوه بر پیگیری مسائل ساختمانی، ضمن تلاش برای رشد و ارتقای ساخت‌‌‌و‌‌ساز و آبادانی کشور و توجه خاص به مقررات ملی ساختمان، به سلامت و نشاط جسمانی و روحانی اعضای خود نیز اهمیت قائل بوده و در این راستا برنامه‌هایی را اجرا می‌کند. 

وی؛ افزود: این المپیاد با شعار "ورزش، نشاط  و سازندگی"در 25 خردادماه سال‌جاری در محل سالن ورزشی صدرای تبریز با حضور مقامات کشوری و استانی افتتاح خواهد شد و تمام تلاش ما این خواهد بود تا ایستایی و یکنواختی زندگی، جای خود را به پویایی و سر زندگی دهد و در این بستر، برگزاری المپیادهای ورزشی خواهد توانست نشاط، شور و غرور مهندسین جوان این مرز و بوم را دو چندان کند.

رئیس روابط‌عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌شرقی؛ در بخش دیگری از این گفت‌وگو از کلنگ‌زنی ساختمان مرکزی این سازمان همزمان با برگزاری المپیاد ورزشی خبر داد و اضافه کرد: پروژه ساختمان رفاهی، تفریحی، فرهنگی و آموزشی سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان‌شرقی با زیربنای حدود 18 هزار و 500 مترمربع در 13 طبقه سازه‌ای طراحی شده است و به دو بخش شمالی و جنوبی تفکیک شده که، در بخش شمالی سالن آمفی‌تئاتر، سالن ورزشی و مجموعه استخر و سونای سرپوشیده و در بخش جنوبی فضاهای خدماتی و اداری، آموزشی، اقامتی، گالری، سالن چند منظوره و رستوران در نظر گرفته شده است.

جسور اظهار امیدواری کرد، برگزاری مسابقات ورزشی بتواند برای ارتقای سطح سلامت جامعه مهندسی کشور موثر باشد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول