اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بروجرد:

مقطع ابتدایی سرآغاز تحول بنیادین در نظام آموزشی است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت:‌ در طرح تحول بنیادین به آموزش ابتدایی توجه خاصی شده است که حاکی از اهمیت این مقطع برای آغاز تحول نظام آموزشی است.

مقطع ابتدایی سرآغاز تحول بنیادین در نظام آموزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، مدیر آموزش و پرورش بروجرد ظهر امروز در همایش تحول بنیادین که با حضور معلمان ابتدایی بروجرد برگزار شد، گفت: آموزش ابتدایی کانون توجه و سرآغاز تحول بنیادین است و نظام آموزشی جدید 3-3-6 اهمیت آموزش ابتدایی را دوچندان کرده است.

فرج‌الله شاهوردی‌زاده با توجه به اهمیت این طرح بیان کرد: برای موفقیت در نظام آموزشی جدید همکاری و همراهی فرهنگیان آموزش ابتدایی بسیار اهمیت دارد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش بروجرد اضافه کرد: اجرای تحولی به این بزرگی نیاز به حمایت همگان دارد و نظام آموزشی 3-3-6 گامی بزرگ در اجرای تحول بنیادین است.

وی با بیان اینکه این طرح تحولی بزرگ در آموزش و پرورش کشور است، اظهار داشت: در شهرستان بروجرد برای اجرای این طرح بسترهای لازم فراهم شده است.

در این همایش معلمان مقطع ابتدایی، مدیران و معاونین مدارس ابتدایی و معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش بروجرد نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول