اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ابهر:

هنرستان 16 کلاسه شهید بهشتی ابهر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: به‌زودی پروژه خیرساز 16 کلاسه آقای مطهری در محوطه هنرستان فنی شهید بهشتی افتتاح می‌شود.

هنرستان 16 کلاسه شهید بهشتی ابهر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر علیرضا قنبری ظهر امروز در جمع اعضای مجمع خیرین این شهرستان اظهار داشت: احداث هنرستان شبانه‌روزی گروه صنعتی هوایار در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع از شهریور سال گذشته آغاز شده و در 3 هزار و 200 متر مربع دارای 12 کلاس، کارگاه، آزمایشگاه و خوابگاه است.

وی از پیشرفت 45 درصدی این پروژه خبر داد و ابراز داشت:‌ پروژه خیرساز 16 کلاسه مطهری در محوطه هنرستان فنی شهید بهشتی دارای 2 هزار و 400 متر زیر بنا بوده 90 درصد رشد فیزیکی داشته و به‌زودی افتتاح می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ابهر افزود: مدرسه مرحوم صالح کردبچه به متراژ 2 هزار و 200 مترمربع یکی دیگر از طرح‌های خیرساز است که عملیات احداث آن از سال 88 آغاز شده و با 45 درصد رشد در حال احداث است.

وی با بیان اینکه دبستان خیرساز دکتر کاشانی در زمین مدارس فائض و شهید مطهری در حال احداث است، گفت: به‌زودی مدرسه خیرساز دکتر حسینی با هزینه 700 میلیون تومان شامل 12 کلاس و یک هزار و 600 مترمربع زیربنا در صائین‌قلعه احداث می‌شود.

قنبری با اشاره به پروژه خیرساز مدرسه پنج کلاسه محوطه دبستان فرهنگیان شهرک تصریح کرد: این مدرسه توسط دکتر حسن‌خانی و با مبلغ 50 میلیون تومان در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: همچنین در زمین اهدایی خانواده مرحوم حاج محمد اسماعیل‌خان صنمی دبستان 12 کلاسه توسط نوسازی در حال احداث است.

مدیر آموزش و پرورش ابهر در ادامه به کسب مقام‌های ممتاز این اداره در سطح استان اشاره کرد و ابراز داشت: آموزش و پرورش ابهر برای سومین سال متوالی رتبه نخست هفته معلم را در سطح استان به خود اختصاص داد که علاوه بر این مهم، کسب رتبه‌های برتر در رشته‌های مختلف ورزشی توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان و کسب رتبه نخست در طرح هجرت از دیگر موفقیت‌های مجموعه آموزش و پرورش ابهر است.

وی افزود: کسب رتبه نخست در اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان‌نور، کسب رتبه نخست شورای آموزش و پروش ابهر در استان از دیگر موفقیت‌های این مجموعه است.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول