اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل خبر داد

احداث 23 مدرسه توسط خیرین مدرسه‌ساز در اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: خیرین مدرسه‌ساز هم اکنون ساخت 23 مدرسه را در قالب 106 کلاس در اولویت دارند.

احداث 23 مدرسه توسط خیرین مدرسه‌ساز در اردبیل
جواد قرآن‌نویس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در 13 جشنواره برگزار شده خیرین مدرسه‌ساز در اردبیل بیش از 150 میلیارد تومان تعهد از سوی خیرین نیک‌اندیش را شاهد بودیم به گونه‌ای که با استمرار این روند یک تحول بنیادین را در آموزش و پرورش شاهد خواهیم بود.
وی تعهد خیرین مدرسه‌ساز را تاکنون ساخت 318 مدرسه با یک هزار و 344 کلاس درس اعلام کرد و بیان داشت:‌ خیر نامی جعفر‌زاده نیز ساخت چهار مدرسه را به اتمام رسانده و عملیات احداث دو مدرسه را نیز به نام و یاد اسرای کربلا در مناطق محروم آغاز کرده است.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل ادامه داد: در این تعهد‌ها ساخت دو باب سالن ورزشی،‌ دو باب نمازخانه، دو باب کتابخانه و کارگاه آموزشی و آزمایشگاه نیز اجرایی و عملیاتی شده است.
قرآن‌نویس گفت: امسال پربارترین سال برای خیرین مدرسه‌ساز بوده به گونه‌ای که اغلب تعهدات شکل اجرا به خود گرفته و در حال انجام است.
وی اظهار داشت: با مشارکت خیر نامی مالک جعفر‌زاده، چندین خیر دیگر نیز از دوستان و بستگان او ساخت چندین مدرسه را متقبل شدند به گونه‌ای که یک هموطن مقیم ژاپن نیز 200 میلیون تومان برای ساخت مدرسه در روزهای گذشته به مجمع خیرین کمک کرده است.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: استان اردبیل و مجموعه خیرین آن نه تنها از استان‌های دیگر عقب نیست بلکه پیشرو تر از استان‌های دیگر فعالیت می‌کند و در این عرصه با برگزاری جشنواره‌های سالانه در صدد جذب کمک‌های نیکوکاران است.
این مسئول با گرامی داشت نام، یاد و خاطره مرحوم حسنعلی علیپور بزرگ خیر نامی کشور گفت: کسی تا کنون به مرام و تفکر علیپور پیدا نشده که تمام زندگی خود را برای ساخت و ساز مدارس بگذارد و از تمام سرمایه‌های خود در مسیر اعتلای نظام تعلیم و تربیت استفاده کند.
قرآن‌نویس در پایان ابراز داشت: با درگذشت مرحوم علیپور خداوند نعمت جدیدی را به مردم اردبیل داده و در سنگر جدید مالک جعفر‌زاده‌مقدم بعد از کار ماندگار ساخت 72 مدرسه از سوی مرحوم علیپور مصمم است به تعداد اسرای کربلا مدرسه بسازد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول